Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Przyznanie UPC Polska nagrody Kryształowego Godła stanowi potwierdzenie doskonałej reputacji firmy oraz pozycji lidera i innowatora wśród spółek oferujących usługi cyfrowe. Nominując UPC Polska do tego wyróżnienia, ankietowani podkreślali dbałość firmy o najwyższą jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klientów. W opinii uczestników badania European Trusted Brands, UPC Polska przewyższa konkurencję również pod względem doskonałej relacji między jakością oferty a jej ceną. W efekcie zaufania, którym darzą spółkę konsumenci, każdego roku UPC Polska notuje wzrost liczby lojalnych klientów. Nagroda Kryształowego Godła pokazuje, że platforma wartościowej domowej rozrywki budowana w oparciu o interaktywną telewizję cyfrową, superszybki internet i unikatowe taryfy telefoniczne, stała się podstawą zaufania klientów i elementem wyróżniającym ofertę UPC na polskim rynku - napisano w komunikacie prasowym UPC Polska.
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzanych w Europie. W jego dwunastej edycji, obejmującej aż 15 krajów, Europejczycy wskazali marki, którym ufają najbardziej. W Polsce wyniki badania European Trusted Brands stanowią podstawę do przyznania nagród -
Złotego i Kryształowego Godła. Nagrodę, którą otrzymało UPC Polska, otrzymują marki najwyżej ocenione w pięciu kryteriach:
jakość, stosunek wartości do ceny, zrozumienie potrzeb klienta, wizerunek, społeczna odpowiedzialność.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.