dodano: 2012-05-24 14:41 | aktualizacja:
2012-05-25 16:37
autor: Anita Dąbek |
źródło: Vectra
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Do prawidłowego działania
FlashCall niezbędne są mikrofon oraz głośnik albo słuchawki. Trzeba też zainstalować najnowszą wersję
FlashPlayer w przeglądarce.
Usługa uruchomiona została na razie w wersji testowej. Po wykonaniu połączenia użytkownik może ocenić jego jakość i wygodę korzystania z usługi, może też podzielić się z operatorem innymi uwagami na jej temat.
FlashCall jest częścią platformy telekomunikacyjnej (
Carrier-eX) wdrożonej przez
Datera SA.
–
Vectra jest kolejnym naszym klientem, z którym zbudowaliśmy ścisłe, długotrwałe relacje. Wdrożona przez nas platforma jest bardzo elastyczna i posiada wysoką funkcjonalność. Ponadto jest intensywnie przez nas rozwijana o nowe funkcjonalności, często tworzone na specjalne zamówienie klienta. To wszystko pozwala szybko i sprawnie wdrażać nowości – komentuje
Marek Matulewicz, prezes zarządu
Datera SA.
–
Vectra ponownie szybciej niż inni operatorzy udostępnia swoim abonentom udogodnienia, jakie przynosi rozwój technologii – mówi
Albert Kuźmicz, doradca zarządu
Vectry ds. nowych usług. –
Tym razem nowe, korzystne dla abonentów możliwości dotyczą usług głosowych, które jako ogólnopolski operator telekomunikacyjny, Vectra rozwija na równi z pozostałymi elementami swojej oferty.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.