28 maja 2012 roku ruszyła intensywna kampania komunikacyjna, która wspiera najnowszą promocję CYFRY+ pod hasłem „Cenowa rewolucja” oferującą wyjątkowo korzystne warunki w każdym segmencie cenowym. Multimedialne działania reklamowe obejmą m.in. kampanię telewizyjną w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kodowanych kanałach tematycznych. W 30-sekundowym spocie wystąpi ikona CYFRY+, Jedyny Taki, któremu głosu użycza Borys Szyc.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- W najnowszym spocie nie mogło zabraknąć Jedynego Takiego, który, jak pokazują badania, jest świetnie odbierany przez widzów i doskonale sprawdza się jako ikona marki CYFRA+. Respondenci doceniają jego humor, dynamiczność, towarzyskość i pewność siebie. W najnowszej odsłonie kampanii telewizyjnej zobaczymy, jak Jedyny Taki przeprowadza rewolucyjne zmiany w ofercie CYFRY+ - mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy.
Kampanię telewizyjną wspiera komunikacja radiowa prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach m.in. Trójce, radiu ZET i pakiecie kanałów RMF oraz kampania internetowa.
Kreację całej kampanii przygotowała we współpracy z Działem Kreacji CANAL+ Cyfrowego agencja Saatchi & Saatchi. Media zaplanowały agencje: ZenithOptimedia Group.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.