Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Bohaterowie serialu
Dawno, dawno temu to znane postaci baśniowe: Królewna Śnieżka, Zła Królowa czy Książę, które zostały uwięzione we współczesnym świecie. W serialu widzowie zobaczą dwa równoległe światy: ten przepiękny baśniowy oraz pełen intryg
i tajemnic świat współczesny. Natomiast bohater serialu
Wilfred - Ryan (znany z Władcy Pierścieni jako Frodo Baggins – Elijah Wood) w psie sąsiadki widzi brzydkiego, gburowatego faceta w kostiumie psa, na dodatek mówiącego z australijskim akcentem. Tytułowy Wilfred na pierwszy rzut oka przejawia zachowania typowe dla psa, nie chce aportować, kopie doły w ogródku, wyleguje się na kanapie w salonie i czasami zdarza mu się załatwić do buta, ale w razie potrzeby potrafi także zapalić fajkę, poderwać dziewczynę czy też wypić piwo. Jeszcze innych bohaterów widzowie spotkają w serialu
Jess i chłopaki (New Girl), w którym Zooey Deschanel wciela się w postać Jess Day – ekscentrycznej dziewczyny, która po zerwaniu z chłopakiem pragnie ułożyć sobie życie od nowa. Jess zostaje współlokatorką 3 przystojnych i wolnych chłopaków, którzy starają się pomóc jej w odnalezieniu prawdziwej miłości i sensu życia.
Kampania pod hasłem Lato nie z tej bajki będzie wspierała premiery seriali i będzie prowadzona w lipcu i sierpniu z natężeniem w okolicy premier:
Dawno, dawno temu – niedziela 8 lipca o godz. 20 i 21, Wilfred – środa 11 lipca o godz. 21 i 21.30
Jess i chłopaki – poniedziałek 13 sierpnia o godz. 22 i 22.30
Działania promocyjne skierowane do widzów kanału zostały zaplanowane w Internecie, gdzie pojawią się formaty pre-roll w serwisach sieci IDMnet i .FOX (dot FOX) oraz first watch w YouTube. Promocję premierowych seriali wspierają również działania SEM prowadzone w ramach Google.
Dodatkowo FOX wraz z platformą n przygotował dla swoich widzów 6-tygodniowy konkurs pod hasłem LATO NIE Z TEJ BAJKI. Co tydzień na uczestników czeka nowa odsłona konkursu, zaś nagrody można wygrywać codziennie. Konkurs dostępny jest na stronach www.foxtv.pl, www.n.pl oraz na fanpage FOX Polska.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, kreacje przygotował dział marketingu FOX International Channels Poland, zaś aplikację konkursową przygotowała agencja Mint Media.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.