reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

MTV z jesienną kampanią reklamową

dodano: 2012-08-23 14:56 | aktualizacja: 2012-08-23 15:01
autor: Anita Dąbek | źródło: MTV

MTV 2010 Pod koniec sierpnia rusza kampania MTV, wspierająca drugi sezon serialu „Inna”. Kampania obejmie działania w prasie, Internecie, social TV oraz kreacje outdoorowe na mieście, a także plakaty w gimnazjach i w szkołach średnich.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pierwszy sezon serialu „Inna”, wyprodukowanego przez MTV okazał się hitem w USA i spotkał się z dobrym przyjęciem polskich widzów. Kolejne odcinki z zainteresowaniem śledzili fani w telewizji i w internecie, a program znalazł się w czołówce hitów ramówkowych stacji. Drugi sezon serialu fabularnego, opowiadającego o przygodach nastolatki Jenny, która przez przypadek staje się najpopularniejszą postacią w szkole, to jedna z najsilniejszych pozycji jesiennej ramówki MTV, dlatego stacja zdecydowała się na duże wsparcie reklamowe serii. To największa kampania promocyjna programu w historii polskiego MTV.

- Międzynarodowy i polski sukces serialu „Inna” utwierdził nas w przekonaniu, że widzowie z pokolenia milenijnego chcą oglądać programy, poruszające prawdziwe problemy - mówi Jerzy Dzięgielewski, dyrektor ds. programowych MTV i VH1. - Dlatego nasze propozycje, zaplanowane na jesień 2012 – takie, jak „Inna”, „Nastoletnie matki” czy „Będzie lepiej”  - przedstawiają sytuacje, z którymi na co dzień zmagają się młodzi ludzie. Kampania reklamowa, którą proponujemy, to maksymalnie dedykowane działania, mające dotrzeć do trudnej grupy 13-29 lat, będące wsparciem tych unikalnych i bliskich młodym widzom treści - dodaje.

Działania promocyjne obejmują reklamy prasowe w tytułach młodzieżowych (Bravo, Bravo Girl, Twist) oraz kobiecych (Cosmopolitan, Joy), kampanię bannerową na najpopularniejszych serwisach młodzieżowych (m.in. Kwejk, Filmweb, Demotywatory), kampanię wideo na Onet.pl czy YouTube.pl. Dodatkowym wsparciem będą działania outdoorowe – citylighty w 8 największych miastach Polski, plakaty w prawie kulkuset gimnazjach i liceach oraz naklejki w sklepach, reklamy na stacjach benzynowych oraz spot kinowy. Działania reklamowe zaplanował Value Media Sp. z  o.o. Konceptem kampanii teaserowej oraz lokalizacją kreacji zająła się agencja Stettiner ID & Story.

Kampania otrzyma również szerokie wsparcie w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku i Twitterze, gdzie marka MTV zajmuje czołowe miejsca pod względem ilości fanów w kategorii mediów telewizyjnych. Korzystając z internetu w komputerze lub w komórce, użytkownicy będą mogli wyrazić swoje poparcie dla bohaterów serialu, starających się o rękę Jenny oraz zostawić komentarz dot. „Innej”. W ramach aktywności Social TV, ich komentarz ma szansę ukazać się podczas premierowych emisji kolejnych odcinków na antenie MTV. Na fanów MTV na Pinterest czekają za to ekskluzywne zdjęcia zza kulis produkcji serialu, memy i wiele innych dedykowanych opcji.  

Premiera drugiego sezonu „Innej” w MTV już 16 września, godzina 19:30. Dodatkowo, serial będzie można obejrzeć przed oficjalną premierą telewizyjną jeszcze w sierpniu w ofercie MTV Mobile.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

599 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

399 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...