reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

AXN wspiera nowe, wieczorne pasmo filmowe

dodano: 2012-09-25 17:15 | aktualizacja: 2012-09-25 17:19
autor: Anita Dąbek | źródło: AXN

AXN Od 1 października 2012 roku rozpocznie się zintegrowana kampania promująca nowe, jesienne pasmo filmowe oraz serialowe nowości AXN. Na potrzeby promocji zaplanowano kampanię reklamową pod hasłem „Nowa kolekcja na jesień”. Jednym z najważniejszych elementów działań promocyjnych będzie konkurs, podczas którego widzowie będą mogli wygrać dynamiczną Mazdę3 – AXN Special Edition.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Konkurs rozpocznie się 1 października i trwać będzie do końca listopada. By wygrać główną nagrodę, dynamiczną Mazdę3 – AXN Special Edition widzowie będą musieli śledzić antenę AXN  i wykazać się kreatywnością i oryginalnością  uzupełniając specjalnie przygotowany komiks na stronie konkursowej www.  Do wygrania jest również sprzęt Sony: zestawy kina domowego, telewizory LCD, a także samochody na weekend i  zestawy DVD . Konkurs będzie promowany w internecie m.in. w portalach Gazeta.pl, Onet.pl, wp.pl, kwejk.pl w portalu społecznościowym Facebook i YouTubie.

Za przygotowanie i realizację konkursu oraz kreacji internetowych odpowiada agencja Media Contacts. Za przygotowanie spotów konkursowych odpowiada wewnętrzny dział kreacji AXN - SPT Networks, CE.

Pozostałe elementy promocji jesiennej ramówki AXN to także kampania telewizyjna obejmująca autopromocję w AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi oraz AXN Spin, a także kampanie spotowe w kanałach tematycznych.

Na potrzeby kampanii radiowej zaplanowano oddzielny konkurs w RMF FM dotyczący muzyki filmowej. Kampania prasowa będzie prowadzona w TV guidach, m.in. Tele Świecie, Tele Tygodniu, To&Owo, TV14 przy wykorzystaniu niestandardowych formatów obecności. Na potrzeby promocji pasma filmowego zaplanowano również działania outdoorowe, które obejmą 8 największych miast w Polsce.

Za przygotowanie kreacji telewizyjne do kampanii odpowiedzialny  jest  dział kreatywny AXN  oraz agencja Upside. Reklamę radiową przygotowuje RMF FM. Projekt reklamy outdoorowej przygotowała agencja Pompidou. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest  dom mediowy PHD Media Direction.

Całość działań promocyjnych rozpocznie się 1 października i potrwa do końca listopada. Jesienna kampania promująca ofertę AXN realizowana jest również na Węgrzech i w Rumunii.

W każdy weekend w ramach pasma Filmowe Wieczory AXN emituje takie produkcje jak Uderzenie, Człowiek Widmo, Życie, którego Nie Było,  Spider-Man, Kill Bill, Hostel, Wszyscy mają się dobrze, Egzorcyzmy Emily Rose, Jaskinia czy Mgła.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...