dodano: 2012-11-23 13:52 | aktualizacja:
2012-11-23 13:54
autor: Anita Dąbek |
źródło: UPC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zmiany w strukturze UPC odzwierciedlają przyjęty kierunek w strategii firmy, jakim jest stałe podnoszenie poziomu satysfakcji klientów. Połączenie w ramach jednego Pionu procesów sprzedażowych i obsługi klienta pozwoli na kompleksowe zarządzanie tymi obszarami i efektywne wdrażanie zmian, które mają zapewnić najwyższą satysfakcję abonentów. Na jego czele stoi
Jarosław Pijanowski, dotychczasowy Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży, który w trakcie pracy w UPC rozwijał struktury sprzedaży i marketingu, wspierając strategiczny rozwój firmy.
W ramach
Pionu Sprzedaży i Obsługi Klientów utworzono nowe stanowisko Dyrektora ds. Relacji z Klientami, które obejmuje
Mirosława Kawala, dotychczasowa Dyrektor ds. Usług Telekomunikacyjnych, związana z UPC od 13 lat, w trakcie których odpowiadała mi.in. za kształtowanie oferty internetowej i telefonicznej. Mirosława Kawala odpowiedzialna będzie za budowanie satysfakcji klientów na wszystkich etapach ich kontaktu z marką UPC.
UPC wprowadziło system stałego monitorowania satysfakcji klientów na wszystkich etapach ich relacji z firmą: rozpoczynając od wejścia na stronę www, poprzez proces sprzedaży, instalację, otrzymywanie rachunków, obsługę telefoniczną i w biurach obsługi klienta, korespondencję mailową, oraz korzystanie z usług. Wyniki analiz stanowią podstawę do usprawniania procesów biznesowych, tak aby zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta i produktów.
Wdrażane od początku roku usprawnienia objęły między innymi udoskonalenia systemów obsługi klienta oraz rozwój działów odpowiedzialnych za ten obszar. Spółka sukcesywnie zatrudniania i szkoli nowych pracowników w ogólnopolskim Call Center w Katowicach. Zmiany te umożliwiły skrócenie czasu oczekiwania na telefoniczną obsługę. Krótszy jest również czas obsługi korespondencji i rozpatrywania reklamacji. UPC Polska wprowadziło możliwość regulowania rachunków bez prowizji we wszystkich placówkach Alior Banku. Wdrożone zostały elektroniczne systemy kolejkowe w dawnych salonach obsługi Aster, przebudowano również niektóre biura obsługi klientów i wydłużono godziny ich pracy udostępniając je także w soboty. UPC inwestuje również w rozwój infrastruktury w tym urządzeń abonenckich, aby zwiększać zadowolenie klientów z usług UPC.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.