reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Pion Sprzedaży i Obsługi Klientów w UPC

dodano: 2012-11-23 13:52 | aktualizacja: 2012-11-23 13:54
autor: Anita Dąbek | źródło: UPC

Logo_UPC_New_2007 Doskonałe parametry usług czy atrakcyjna cena nie stanowią już jedynego wyróżnika oferty. Rosnąca konkurencja na rynku mediów i telekomunikacji mobilizuje firmy do inwestowania w jakość doświadczeń klientów. Dlatego UPC powołało Pion Sprzedaży i Obsługi Klientów, a w jego strukturze utworzono stanowisko Dyrektora ds. Relacji z Klientami.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zmiany w strukturze UPC odzwierciedlają przyjęty kierunek w strategii firmy, jakim jest stałe podnoszenie poziomu satysfakcji klientów. Połączenie w ramach jednego Pionu procesów sprzedażowych i obsługi klienta pozwoli na kompleksowe zarządzanie tymi obszarami i efektywne wdrażanie zmian, które mają zapewnić najwyższą satysfakcję abonentów. Na jego czele stoi Jarosław Pijanowski, dotychczasowy Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży, który w trakcie pracy w UPC rozwijał struktury sprzedaży i marketingu, wspierając strategiczny rozwój firmy.

W ramach Pionu Sprzedaży i Obsługi Klientów utworzono nowe stanowisko Dyrektora ds. Relacji z Klientami, które obejmuje Mirosława Kawala, dotychczasowa Dyrektor ds. Usług Telekomunikacyjnych, związana z UPC od 13 lat, w trakcie których odpowiadała mi.in. za kształtowanie oferty internetowej i telefonicznej. Mirosława Kawala odpowiedzialna będzie za budowanie satysfakcji klientów na wszystkich etapach ich kontaktu z marką UPC.

UPC wprowadziło system stałego monitorowania satysfakcji klientów na wszystkich etapach ich relacji z firmą: rozpoczynając od wejścia na stronę www, poprzez proces sprzedaży, instalację, otrzymywanie rachunków, obsługę telefoniczną i w biurach obsługi klienta, korespondencję mailową, oraz korzystanie z usług. Wyniki analiz stanowią podstawę do usprawniania procesów biznesowych, tak aby zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta i produktów.

Wdrażane od początku roku usprawnienia objęły między innymi udoskonalenia systemów obsługi klienta oraz rozwój działów odpowiedzialnych za ten obszar. Spółka sukcesywnie zatrudniania i szkoli nowych pracowników w ogólnopolskim Call Center w Katowicach. Zmiany te umożliwiły skrócenie czasu oczekiwania na telefoniczną obsługę. Krótszy jest również czas obsługi korespondencji i rozpatrywania reklamacji. UPC Polska wprowadziło możliwość regulowania rachunków bez prowizji we wszystkich placówkach Alior Banku. Wdrożone zostały elektroniczne systemy kolejkowe w dawnych salonach obsługi Aster, przebudowano również niektóre biura obsługi klientów i wydłużono godziny ich pracy udostępniając je także w soboty. UPC inwestuje również w rozwój infrastruktury w tym urządzeń abonenckich, aby zwiększać zadowolenie klientów z usług UPC.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...