dodano: 2012-12-23 13:34 | aktualizacja:
2012-12-23 14:01
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Toya
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Toya, jako firma lokalna, ponownie może pochwalić się bardzo wysoką pozycją w ogólnopolskim rankingu - wśród wszystkich polskich marek zajęła w tym roku 224 miejce, pokonując marki z dziedziny mediów, takie jak: Super Express, Wprost, Gazetę Prawną, TVP Info, Twój Styl czy Politykę lub inne znane marki: Gino Rossi, Dr Irena Eris, Kler, Witchen czy Tiger.
Wśród wszystkich operatorów telekomunikacyjnych Toya zajęła drugie miejsce w kategorii
„Postrzegana Wartość” (tuż po sieci Play), notując wzrost z 40 do 68 punktów (skala 1-100) w stosunku do roku poprzedniego i wyprzedzając inne firmy z branży.
W kategorii
„Postrzegana Jakość” Toya znalazła się na 4 miejscu, wyprzedzając m.in. marki takie jak: Neostrada, Netia, Multimedia, Vectra i notując 6-punktowy wzrost w porównaniu do roku 2011.
W kategoriach
„Siła Marki” i
„Prestiż” Toya osiągnęła 5 miejsce, pokonując marki takie jak: Neostrada, Netia, Multimedia czy Vectra.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.