dodano: 2013-01-10 10:27 | aktualizacja:
2013-01-11 21:03
autor: Anita Dąbek |
źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z początkiem lutego 2013 roku
Multimedia Polska rozpoczną realizację nowej strategii, która sprowadza się między innymi do
całkowitej cyfryzacji oferty telewizyjnej. Ma to przełożyć się na wyższe przychody firmy, powiedział Rogowski.
Jednym z ważnych aspektów sieci Multimedia Polska jest oferta dostępu do Internetu. Spółka najmocniej promuje oferty
30, 60 i 120 Mb/s. Z dostępu do sieci za jej pośrednictwem korzysta blisko 0,5 mln klientów. W dalszy rozwój sieci spółka zainwestuje w tym roku
ok. 190 mln zł.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.