dodano: 2013-01-24 15:56 | aktualizacja:
2013-01-24 16:02
autor: Anita Dąbek |
źródło: Orange
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kapituła konkursu, nagradzając prezesa
Macieja Wituckiego, podkreśliła także działania prokonsumenckie, dzięki którym klienci pod jedną marką
Orange mogą korzystać zarówno z usług operatora stacjonarnego, jak i komórkowego. W efekcie otrzymują pełną gamę najnowocześniejszych usług telekomunikacyjnych w Polsce.
Potwierdzeniem tego jest nagroda
„Złotego Bella”, jaką otrzymała usługa Orange Open dla biznesu, która łączy oferty mobilne i stacjonarne, pozwalając klientowi dodatkowo zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych miesięcznie. Chociaż czytelnicy magazynu „Mobility” wyróżnili opcję usługi dla firm, to z niemal identycznego rozwiązania mogą korzystać także klienci indywidualni.
Gala Mobility Trends odbyła się już po raz trzeci i jest ważnym wydarzeniem w branży nowych technologii, która podsumowuje osiągnięcia za ubiegły rok. Podczas imprezy wręczane są nagrody „ZŁOTY BELL” dla najlepszych firm, menedżerów, produktów i usług. Do udziału w Gali zaproszono ok. 500 osób z branż związanych z nowymi technologiami m.in. producentów sprzętu, operatorów i sprzedawców urządzeń mobilnych. Nagrody przyznawane były głosami czytelników oraz specjalnej kapituły konkursowej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.