dodano: 2013-02-04 14:41 | aktualizacja:
2013-02-04 14:49
autor: Anita Dąbek |
źródło: ASTA-NET
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dodatkowo,
ASTA-NET informuje, że odnotowano zgłoszenia
mieszkańców Piły o ponownych próbach wprowadzania w błąd abonentów ASTA-NET. W związku z tym operator zwraca uwagę na szczególną ostrożność oraz dokładne sprawdzenie tożsamości osób, które próbują nakłonić do podpisania dokumentów lub uiszczenia jakichkolwiek kwot.
–
Nieuczciwi przedstawiciele handlowi twierdzą, że są naszymi współpracownikami albo nawet pracownikami – mówi Joanna Winiarska, specjalista PR i marketingu ASTA-NET. –
Często zdarza się również, że przekazują informacje o przejęciu ASTA-NET przez inną firmę, i na tej podstawie „wyłudzają” pieniądze i skłaniają do podpisywania umów – dodaje J. Winiarska.
Należy pamiętać, że przedstawiciele handlowi ASTA-NET zawsze są wyposażeni w odpowiedni identyfikator i nigdy nie pobierają opłat. Te realizowane są wyłącznie poprzez Salony Sprzedaży ASTA-NET.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do tożsamości odwiedzających osób, ASTA-NET prosi o bezzwłoczny kontakt pod numer telefonu 67 350 90 00.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.