dodano: 2013-02-08 10:54 | aktualizacja:
2013-02-08 10:56
autor: lukas_k |
źródło: Multimedia Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kolejny już raz abonenci telewizji cyfrowej
Multimedia Polska mają szansę skorzystania z promocji przy użyciu pilota telewizyjnego. Każdy abonent, który w lutym podczas trwania reklamy telewizyjnej
Milka Caramel wciśnie czerwony przycisk na pilocie dekodera, otrzyma nową czekoladkę Milka Caramel. Ta interaktywna reklama uruchomiona zostaje jako wzmocnienie promocji nowej czekolady Milka Caramel i bazuje na usłudze telewizji interaktywnej Vision+, która dostępna jest w sieci
Multimedia Polska.
-
Reklama polega na wyświetleniu w czasie trwania spotu telewizyjnego Milka Caramel specjalnie przygotowanych nakładek graficznych. One mają skłonić widza do kliknięcia w przycisk pilota i w ten sposób wejścia w interakcję, której zwieńczeniem będzie przesłanie abonentom nowej czekolady Milka Caramel - mówi Izabela Kwaśnik, menedżer produktu firmy Vision+.
Tak łatwo jeszcze nie było, widz nie musi wypełniać żadnych kuponów, wysyłać płatnych SMS-ów, wykonywać telefonów - jedyne co musi zrobić, to sięgnąć po pilota telewizyjnego. Czekolada i bon zniżkowy trafią do niego wraz z comiesięcznym rachunkiem od Multimedia Polska
Kraft to kolejna firma, która postanowiła wykorzystać interaktywną reklamę w usłudze
Vision+ do promocji swoich produktów. Dzięki niej może bezpośrednio trafić do grupy docelowej i dostarczyć bezpłatne próbki czy wręcz pełnowymiarowe produkty zainteresowanym osobom.
Usługa
Vision+, lider na rynku usług T-Commerce, daje o wiele więcej możliwości. Pozwala na robienie zakupów, poszerzanie wiedzy o produktach, branie udziału w konkursach, sondach, pozwala też na głosowanie w plebiscytach czy nawet ubezpieczyć mieszkanie - wszystko sprzed swojego telewizora tylko przy użyciu pilota telewizyjnego. To także nowy, coraz częściej wykorzystywany kanał dotarcia reklamodawców do swoich klientów i pokazanie, że interaktywność jest możliwa nie tylko w internecie czy urządzeniach mobilnych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.