reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Czekoladka Milka Caramel dla klientów Multimediów Polska

dodano: 2013-02-08 10:54 | aktualizacja: 2013-02-08 10:56
autor: lukas_k | źródło: Multimedia Polska

Multimedia Polska Dzięki usłudze Vision+, dostępnej w sieci operatora Multimedia Polska, firma Kraft startuje z kampanią interaktywną, w której nowe możliwości telewizji cyfrowej wykorzysta do promocji czekolady Milka Caramel.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kolejny już raz abonenci telewizji cyfrowej Multimedia Polska mają szansę skorzystania z promocji przy użyciu pilota telewizyjnego. Każdy abonent, który w lutym podczas trwania reklamy telewizyjnej Milka Caramel wciśnie czerwony przycisk na pilocie dekodera, otrzyma nową czekoladkę Milka Caramel. Ta interaktywna reklama uruchomiona zostaje jako wzmocnienie promocji nowej czekolady Milka Caramel i bazuje na usłudze telewizji interaktywnej Vision+, która dostępna jest w sieci Multimedia Polska.

- Reklama polega na wyświetleniu w czasie trwania spotu telewizyjnego Milka Caramel specjalnie przygotowanych nakładek graficznych. One mają skłonić widza do kliknięcia w przycisk pilota i w ten sposób wejścia w interakcję, której zwieńczeniem będzie przesłanie abonentom nowej czekolady Milka Caramel - mówi Izabela Kwaśnik, menedżer produktu firmy Vision+.

Tak łatwo jeszcze nie było, widz nie musi wypełniać żadnych kuponów, wysyłać płatnych SMS-ów, wykonywać telefonów - jedyne co musi zrobić, to sięgnąć po pilota telewizyjnego. Czekolada i bon zniżkowy trafią do niego wraz z comiesięcznym rachunkiem od Multimedia Polska

Kraft to kolejna firma, która postanowiła wykorzystać interaktywną reklamę w usłudze Vision+ do promocji swoich produktów. Dzięki niej może bezpośrednio trafić do grupy docelowej i dostarczyć bezpłatne próbki czy wręcz pełnowymiarowe produkty zainteresowanym osobom.

Usługa Vision+, lider na rynku usług T-Commerce, daje o wiele więcej możliwości. Pozwala na robienie zakupów, poszerzanie wiedzy o produktach, branie udziału w konkursach, sondach, pozwala też na głosowanie w plebiscytach czy nawet ubezpieczyć mieszkanie - wszystko sprzed swojego telewizora tylko przy użyciu pilota telewizyjnego. To także nowy, coraz częściej wykorzystywany kanał dotarcia reklamodawców do swoich klientów i pokazanie, że interaktywność jest możliwa nie tylko w internecie czy urządzeniach mobilnych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

249 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...