dodano: 2013-03-13 16:02 | aktualizacja:
2013-03-13 16:06
autor: Anita Dąbek |
źródło: ipla
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na konferencji
Aplikacje.TV (13 marca 2013 roku) ogłoszono rozpoczęcie współpracy między wchodzącym do Polski globalnym dostawcą rozwiązań dla Smart TV, firmą
NetRange, a telewizją internetową
ipla. NetRange to platforma z aplikacjami internetowymi obsługująca urządzenia z opcjami internetowymi marek:
Sharp, Ikea, Thomson, Dune HD, PEAQ. Aplikacja ipla będzie zapewniać dostęp do oferowanych w modelu reklamowym treści znanych z kilkudziesięciu stacji telewizyjnych, w tym
Telewizji Polsat, TVP, TV Puls, TV4, Superstacji czy stacji tematycznych. Oferta programowa obejmuje także bezpłatny dostęp do premier seriali z Telewizji Polsat przed ich emisją telewizyjną. Aplikacja zapewnia także opcje logowania i korzystania z pakietu iplaEXTRA umożliwiającego oglądanie treści w jakości HD oraz zapewniającego brak reklam.
-
Nasza strategia zakłada obecność na praktycznie każdym typie urządzenia umożliwiającego korzystanie z multimediów on-line i od początku naszych działań utrzymujemy pozycję lidera w tym zakresie. Ipla jest dostępna na ponad 95% sprzedawanych w Polsce telewizorów Smart TV, a dzięki podpisanej właśnie współpracy ten udział w rynku ma szansę nadal rosnąć - mówi
Albert Szybiński, zastępca dyrektora marketingu ds. usług online w Cyfrowym Polsacie.
-
Ipla to bardzo istotna marka dla wszystkich platform SmartTV. Nasza umowa z ipla jest jasnym sygnałem dla rynku SmartTV. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy szczególnie, że Polska jest jedynm z kluczowych rynków w Europe - komentuje współpracę
Jan Wendt, CEO NetRange.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.