reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nowe standardy obsługi klienta w INEA

dodano: 2013-04-05 15:02 | aktualizacja: 2013-04-05 15:04
autor: lukas_k | źródło: INEA

INEA Firma Finnsoft zakończyła właśnie wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management u największego, alternatywnego operatora telekomunikacyjnego w Wielkopolsce - INEA. Wdrożenie SAP BCM jest pierwszym elementem kompleksowego wdrożenia systemów w SAP w tej firmie.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Implementacja SAP BCM w INEA dotyczyła części telekomunikacyjnej, CTI oraz systemu zarządzania kontaktami operatora we wszystkich kanałach komunikacji. Obecnie cały proces obsługi Klienta połączony został w jeden, centralnie zarządzany system.

- Zdecydowaliśmy się na wdrożenie w pierwszej kolejności contact center SAP BCM, gdyż zależało nam na szybkim usprawnieniu pracy call center. Wykorzystanie nowowczesnych kanałów komunikacji i ich kompatybilnośc jest obecnie koniecznością dla firmy, która stawia na najwyższe standardy obsługi klienta - mówi Bartłomiej Mikołajczak, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi Abonenta w INEA.

Telefony, emaile i żądania chat w INEA są obecnie obsługiwane w SAP BCM, a dane z kontaktów automatycznie trafiają do działu sprzedaży. Co bardzo ważne w sektorze usługowym - IVR telefoniczny i chatowy są kompatybilne i dedykowane zarówno Klientom biznesowym jak i indywidualnym. Za ich pomocą w prosty sposób można rozwiązać większość kwestii technicznych, dotyczących promocji oraz  płatności. Uproszczony został także sposób odpowiedzi na zapytania mailowe, które obsługiwane są obecnie z jednego adresu ogólnego oraz formularza internetowego.

Contact center SAP BCM został zintegrowany z systemem sprzedażowym INEA. - W krótkim czasie dostosowaliśmy interfejsy naszego systemu sprzedażowego do potrzeb nowego środowiska - SAP BCM.  Konsultanci z Finnsoftu przygotowali nam interfejsy po stronie SAP BCM, te same, które w przyszłości zostaną wykorzystane do integracji z SAP CRM. Dzięki temu już teraz znacznie usprawniliśmy obsługę klienta, unikając jednocześnie dublowania prac integracyjnych po stronie SAP BCM podczas uruchamiania pozostałych modułów SAP - mówi Maciej Ziemiański, Dyrektor IT w INEA.

W odróżnieniu od klasycznych wdrożeń w zakresie contact center, podczas których kanały telefoniczny i elektroniczne uruchamiane są etapami, w INEA zostały one uruchomione jednocześnie.  Etap ten zakończył się sukcesem, pomimo dużego stopnia złożoności projektu. Docelowo w INEA zaplanowane jest wdrożenie zintegrowanego rozwiązania obejmującego SAP CRM i SAP Mobile, dzięki którym w niedalekiej przyszłości operator zyska najbardziej nowoczesne na polskim rynku narzędzie dla obsługi klientów Rozwiązanie to będzie korzystało z  funkcjonalności możliwych do osiągnięcia jedynie w przypadku ścisłej integracji systemów jednego producenta. Jest to możliwe dzięki rozwiązaniom SAP, który jako jedyny dostawca na polskim rynku oferuje homogeniczne środowisko dla różnych obszarów funkcjonalnych.

Celem całego projektu wdrożeniowego SAP jest wszechstronne wsparcie działalności INEA oraz zapewnienie konkurencyjności operatora we wszystkich kluczowych obszarach związanych z obsługą klientów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

699 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...