reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

INEA wdroży rozwiązania SAP CRM

dodano: 2013-04-18 15:58 | aktualizacja: 2013-04-18 16:04
autor: lukas_k | źródło: INEA

INEA Firmy SAP Polska oraz INEA podpisały umowy na wdrożenie rozwiązań SAP CRM, portalu samoobsługi klienta oraz aplikacji mobilnych. INEA jest największym w Wielkopolsce operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym zaawansowane usługi telekomunikacyjne dla klientów indywidualnych i biznesowych. Wdrożenie realizują konsultanci SAP Polska przy współpracy Partnerów – firm Infovide Matrix oraz Finnsoft.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Realizowane obecnie wdrożenie jest kolejnym etapem kompleksowej implementacji systemów SAP w INEA. Firma wdrożyła contact center SAP Business Communications Management (SAP BCM), które usprawnia pracę call center. Wdrożenie aplikacji SAP CRM, portalu samoobsługowego oraz aplikacji mobilnych ma na celu podniesienie jakości usług oraz zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta – kluczowego obszaru działalności firmy, a także zwiększenie jej konkurencyjności. Po zakończeniu wdrożenia wszyscy klienci INEA: ponad 160 tys. klientów indywidualnych i ponad 5 tys. klientów biznesowych, będą obsługiwani przy wsparciu rozwiązań SAP.

Projekt realizowany jest z wykorzystaniem koncepcji SAP Rapid Deployment Solutions (SAP RDS), w oparciu o nowatorską metodykę wdrożeniową Agile. Rozwiązania SAP RDS zapewniają klientom pakiet najlepszych praktyk w procesach biznesowych, krótki czas wdrożenia oraz ściśle określone koszty prowadzonego projektu. Pozwalają również na uzyskanie bardzo szybkich rezultatów wdrożenia. Agile, nowatorska metodyka zarządzania projektami biznesowymi, polega na opracowaniu kilku prototypów rozwiązania, które są weryfikowane przez klienta pod kątem celów, jakie aplikacja ma realizować, oraz jego oczekiwań biznesowych.   

Wdrożenie w INEA jest jednym z pierwszych projektów w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym SAP wykorzystuje metodykę Agile. Pierwszy prototyp systemu zostanie wykonany w oparciu o pakiety SAP RDS w zakresie sprzedaży, marketingu, serwisu oraz obsługi reklamacji.

Rozwiązania SAP CRM oraz portal samoobsługowy mają na celu umożliwienie klientom INEA zarządzenia wykupionymi usługami, zamawianie usług dodatkowych oraz kontroli stanu rozliczeń bez konieczności kontaktu z infolinią czy biurem obsługi klienta.

Aplikacje mobilne będą tworzone w oparciu o rozwiązania SAP Syclo – aplikacje dla pracowników wykonujących pracę w terenie. Umożliwią one przedstawicielom firmy INEA, świadczącym usługi sprzedażowe i serwisowe bezpośrednio u klienta, zdalny wgląd w informacje na temat klienta, historii jego zamówień, stanu jego usług, stanu płatności w dowolnym miejscu i czasie. Pozwolą też wprowadzić do systemu informacje uzyskane podczas realizacji zlecenia u klienta. Aplikacje mobilne będą przeznaczone dla działów sprzedaży oraz serwisu INEA.

O wyborze rozwiązań i usług SAP zdecydowały m.in. doświadczenie i kompetencje działu SAP Consulting w realizacji projektów SAP CRM i SAP Rapid Deployment Solutions, pozwalające na spełnienie nietypowych i złożonych potrzeb klienta. Ważne było także nowoczesne podejście do realizowanych wdrożeń i możliwość wykorzystania metodyki Agile.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...