dodano: 2013-05-08 10:10 | aktualizacja:
2013-05-08 10:35
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Multimedia Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Multimedia Polska, drugi pod względem liczby abonentów operator kablowy w kraju, wystartował właśnie z propozycją, której dotąd nie zaoferował żaden duży konkurent. Spółka wprowadziła możliwość wynegocjowania ceny niższej niż u konkurencji. Wystarczy, że klient udokumentuje, na podstawie faktury za ubiegły miesiąc, wysokość abonamentu, jaki płaci u innego dostawcy.
-
Uruchomiliśmy specjalne mechanizmy promocyjne, które pozwalają klientom negocjować niższy abonament za Internet, niż płacą u obecnego dostawcy. Co więcej, prawie zawsze uzyskany rabat będzie szedł w parze z istotnym podwyższeniem klientowi przepływności do 30, 60 a nawet 120 Mb/s - mówi Piotr Styczek, Dyrektor Departamentu Marketingu i Produktów Multimedia Polska.
Ile możemy wynegocjować? To zależy od prędkości posiadanego Internetu, wysokości płaconego abonamentu oraz długości umowy, jaką klient będzie chciał zawrzeć z Multimedia Polska (12 lub 24 miesiące). Im wyższy abonament i prędkość posiadanego u konkurencji Internetu, tym większego rabatu możemy się spodziewać. Jednym słowem, warto zrobić powtórkę z teorii negocjacji przed wybraniem się do Biura Obsługi Klienta.
To kolejna oferta Multimedia Polska, która ma przyciągnąć klientów internetowych. Wcześniej spółka zaoferowała umowy na czas nieokreślony. -
Umowy na czas nieokreślony dają klientowi możliwość decydowania o tym, jak długo chce korzystać z usługi, możliwość negocjowania ceny – ile chce płacić. Klient może zdecydować, która opcja jest dla niego bardziej atrakcyjna i wybrać jedną z tych dwóch ofert - mówi Piotr Stryczek.
Oferta umów negocjowanych jest skierowana do nowych i obecnych klientów, którzy nie korzystają z usługi internetowej Multimedia Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.