TV Puls rozpoczyna kampanię reklamową kanału w Polsce środkowo-wschodniej - regionie, w którym niebawem zakończy się proces cyfryzacji telewizji naziemnej (NTC). Kampania reklamowa potrwa do 17 czerwca 2013 roku. Kreację kampanii przygotował dział Marketingu i Rozwoju Telewizji Puls, który także zaplanował media. TV Puls poprzez szeroką kampanię reklamową promuje wśród mieszkańców tzw. ściany wschodniej swoją atrakcyjną ofertę programową skierowaną do całej rodziny.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Hasło kampanii to: „TV Puls - wyśmienita rozrywka w każdym polskim domu”. Akcja promocyjna obejmuje swoim zasięgiem 7 województw Polski środkowo-wschodniej (kujawsko-pomorskie, mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, lubelskie, świętokrzyskie oraz podkarpackie).
W kampanii wykorzystywane są: reklamy prasowe w gazetach lokalnych („Gazeta Pomorska”, „Echo Dnia”, „Express Bydgoski”, „Kurier Poranny”, „Gazeta Współczesna”, „Dziennik Wschodni”, „Gazeta Codzienna Nowiny” oraz „Nowości - Dziennik Toruński”), reklamy radiowe (lokalne stacje radia Eska), spoty w lokalnych centrach handlowych, mobile outdoorowe oraz Internet (Facebook i Google).
- Cieszymy się, że już za kilkanaście tygodni nasz kanał będzie obecny w każdym polskim domu. Cyfryzacja telewizji naziemnej po 7 latach wreszcie dobiega końca. Z uwagi na fakt, że nie nadawaliśmy dotychczas naziemnie sygnału analogowego w Polsce Środkowo-Wschodniej, uznaliśmy za szczególnie istotne przedstawienie naszej oferty programowej jej mieszkańcom - powiedział Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls sp. z o.o.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.