dodano: 2013-05-24 10:22 | aktualizacja:
2013-05-24 10:44
autor: Anita Dąbek |
źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według Rogowskiego, istnieje grupa klientów, i będzie coraz większa, która oczekuje wyższej jakości usług, nowych rozwiązań, i będzie gotowa zapłacić za to nawet o 10-20 zł miesięcznie więcej niż obecnie.
Multimedia Polska nie planują nagłych podwyżek cen, ale stopniowe poszerzanie oferty premium. Ma być ona droższa, ale ma obejmować dodatkowe usługi, takie jak multiroom czy wideo na życzenie. Liczba kanałów, także tych w jakości HD, również ma ulec zwiększeniu.
Natomiast Lidia Stępińska-Ustasiak, rzecznik prasowy
UPC Polska, powiedziała dla „Dziennika Gazety Prawnej”: -
Koszty świadczenia usług nieustannie rosną. Od jakiegoś czasu można zaobserwować, że operatorzy inwestują w podnoszenie wartości usług dla klienta i rozwijają usługi premium. Jej zdaniem, buduje to lojalność klienta, ale także zwiększa przychody.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.