reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg




Nowe logo Ekstraklasy od sezonu 2013/2014

dodano: 2013-06-20 15:37 | aktualizacja: 2013-06-20 15:42
autor: Anita Dąbek | źródło: Ekstraklasa

Ekstraklasa 19 lipca 2013 roku wystartuje nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy. Przyniesie on nie tylko 56 meczów więcej niż do tej pory, ale także nową identyfikację wizualną spółki Ekstraklasa i najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich w Polsce. Prace nad nową identyfikacją wizualną Ekstraklasy trwały od ponad pół roku. Wybrano ją spośród kilku równolegle opracowywanych koncepcji.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Konsekwentnie budujemy świat marki Ekstraklasy. Chcemy nieustannie wzmacniać tę markę. Istotnym krokiem w realizacji tej strategii jest opracowanie nowej identyfikacji wizualnej spółki i rozgrywek, która znajdzie swoje znaczące akcenty między innymi w odświeżonych grafikach telewizyjnych oraz w zupełnie nowym serwisie Ekstraklasa.org, który wystartuje przed rozpoczęciem sezonu – zapowiada Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy.





Wraz z początkiem nowego sezonu nowe znaki Ekstraklasy pojawią się między innymi na: koszulkach wszystkich ligowych piłkarzy, stadionowych bandach reklamowych i ściankach do wywiadów.  Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana przez agencję Brand Nature Access (BNA).

Wojtek Mierowski, Creative Director w agencji BNA:

– Nowe logo i system identyfikacji Ekstraklasy jest elementem profesjonalizacji marki polskiej Ekstraklasy. Rebranding od strony wizualnej wprowadza nowe silne logo i wyrazisty system identyfikacji. Podkreśla "klubowość" rozgrywek, metaforyzuje ją w znaku sferą piłki z łatek, które jak poszczególne Kluby Ekstraklasy składają się na całą elitę polskiej piłki nożnej.

– Wprowadzenie w centralną łatę w znaku, litery "e" w układzie heraldycznym umożliwia wyrazistą komunikację marki nawet w bardzo skróconej formie. Tak zaprojektowany znak Ekstraklasy staje się znakiem klubu klubów, areny męskich zmagań, w którym i zawodników, i kibiców łączą piłkarskie, męskie emocje.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Piłka nożna


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...