19 lipca 2013 roku wystartuje nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy. Przyniesie on nie tylko 56 meczów więcej niż do tej pory, ale także nową identyfikację wizualną spółki Ekstraklasa i najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich w Polsce. Prace nad nową identyfikacją wizualną Ekstraklasy trwały od ponad pół roku. Wybrano ją spośród kilku równolegle opracowywanych koncepcji.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
– Konsekwentnie budujemy świat marki Ekstraklasy. Chcemy nieustannie wzmacniać tę markę. Istotnym krokiem w realizacji tej strategii jest opracowanie nowej identyfikacji wizualnej spółki i rozgrywek, która znajdzie swoje znaczące akcenty między innymi w odświeżonych grafikach telewizyjnych oraz w zupełnie nowym serwisie Ekstraklasa.org, który wystartuje przed rozpoczęciem sezonu – zapowiada Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy.
Wraz z początkiem nowego sezonu nowe znaki Ekstraklasy pojawią się między innymi na: koszulkach wszystkich ligowych piłkarzy, stadionowych bandach reklamowych i ściankach do wywiadów. Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana przez agencję Brand Nature Access (BNA).
Wojtek Mierowski, Creative Director w agencji BNA:
– Nowe logo i system identyfikacji Ekstraklasy jest elementem profesjonalizacji marki polskiej Ekstraklasy. Rebranding od strony wizualnej wprowadza nowe silne logo i wyrazisty system identyfikacji. Podkreśla "klubowość" rozgrywek, metaforyzuje ją w znaku sferą piłki z łatek, które jak poszczególne Kluby Ekstraklasy składają się na całą elitę polskiej piłki nożnej.
– Wprowadzenie w centralną łatę w znaku, litery "e" w układzie heraldycznym umożliwia wyrazistą komunikację marki nawet w bardzo skróconej formie. Tak zaprojektowany znak Ekstraklasy staje się znakiem klubu klubów, areny męskich zmagań, w którym i zawodników, i kibiców łączą piłkarskie, męskie emocje.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.