dodano: 2013-07-02 13:10 | aktualizacja:
2013-07-02 13:56
autor: Łukasz Knapik |
źródło: UPC Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Badanie przeprowadzone przez
UPC wśród klientów biznesowych wskazują, że dla tej grupy najważniejszymi czynnikami decydującymi o satysfakcji z usług, jest ich niezawodność i wysokiej jakości obsługa klienta. Celem nowej kampanii jest zachęcenie klientów biznesowych do sprawdzenia, jak łatwe w użyciu i niezawodne są usługi
UPC Biznes. Klienci
UPC Biznes, którzy podpiszą umowę z operatorem będą mogli w ciągu dwóch miesięcy zrezygnować z kontaktu bez konieczności zwrotu rabatów, jeśli usługa nie będzie dla nich satysfakcjonująca. Dzięki temu klient ma możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę, w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów , w tym Internetu o prędkości pobierania danych do 180 Mb/s i wysyłania danych do 10 Mb/s.
Kampania radiowa wykorzystuje spot oparty o przebój grupy
Maanam „Raz dwa raz dwa”. Wykonuje go
Natalia Sikora, która w tym roku wygrała konkurs
SuperDebiuty na
Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, zdobywając główną nagrodę przyznawaną przez widzów, nagrodę
Programu I Polskiego Radia. Była również ulubienicą jury i zwyciężczynią drugiej edycji programu
„The Voice of Poland”. Emisja spotów obejmie
Radio PIN,
Antyradio,
Tok FM, wybrane rozgłośnie regionalne
Polskiego Radia,
RMF Maxxx w Krakowie i Trójmieście, a także stacje regionalne w Katowicach, Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpocznie się w lipcu br. i widoczna będzie w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie, Lublinie, Katowicach, Krakowie i Bydgoszczy.
Za kreację kampanii odpowiada współpracująca z
UPC od wielu lat agencja
AripNext, a za zakup mediów, dom mediowy
MediaVest.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.