reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Biznes: Ruszyła kampania „Raz, Dwa, Firma”

dodano: 2013-07-02 13:10 | aktualizacja: 2013-07-02 13:56
autor: Łukasz Knapik | źródło: UPC Polska

Logo_UPC_New_2007 1 lipca 2013 roku ruszyła nowa kampania „Raz, Dwa, Firma” promująca usługi UPC dedykowane dla biznesu, obejmująca radio i outdoor. Spot radiowy nagrała Natalia Sikora, laureatka  tegorocznego konkursu Super Debiuty na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu oraz drugiej edycji programu „The Voice of Poland”.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Badanie przeprowadzone przez UPC wśród klientów biznesowych wskazują, że dla tej grupy najważniejszymi czynnikami decydującymi o satysfakcji z usług, jest ich niezawodność i wysokiej jakości obsługa klienta. Celem nowej kampanii jest zachęcenie klientów biznesowych do sprawdzenia, jak łatwe w użyciu i niezawodne są usługi UPC Biznes. Klienci UPC Biznes, którzy podpiszą umowę z operatorem będą mogli w ciągu dwóch miesięcy zrezygnować z kontaktu bez konieczności zwrotu rabatów, jeśli usługa nie będzie dla nich satysfakcjonująca. Dzięki temu klient ma możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę,  w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów , w tym Internetu o prędkości pobierania danych do 180 Mb/s i wysyłania danych do 10 Mb/s.

Kampania radiowa wykorzystuje spot oparty o  przebój grupy Maanam „Raz dwa raz dwa”. Wykonuje go Natalia Sikora, która w tym roku wygrała konkurs SuperDebiuty na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, zdobywając główną nagrodę przyznawaną przez widzów, nagrodę Programu I Polskiego Radia. Była również ulubienicą jury i zwyciężczynią drugiej edycji programu „The Voice of Poland”. Emisja spotów obejmie Radio PIN, Antyradio, Tok FM, wybrane rozgłośnie regionalne Polskiego Radia, RMF Maxxx w Krakowie i Trójmieście, a także stacje regionalne w Katowicach, Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpocznie się w lipcu br. i widoczna będzie w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie, Lublinie, Katowicach, Krakowie i Bydgoszczy.

Za kreację kampanii odpowiada współpracująca z UPC od wielu lat agencja AripNext, a za zakup mediów, dom mediowy MediaVest.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

399 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...