dodano: 2013-07-16 11:19 | aktualizacja:
2013-07-16 11:39
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Inea
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ubiegłym roku wspólnie ze
Stratosferą Inea przygotowała
Strategię Marki, w której jednym z elementów było stworzenie nowej koncepcji wizerunku
Biur Obsługi Abonenta Inea.
- Naszym głównym celem było zwiększenie funkcjonalności biur dla odwiedzającym je Klientów. Istotne było również wykorzystanie przy tym nowej identyfikacji wizualnej marki Inea. Z całą pewnością nasze nowe biuro nie odbiega wizualnie od innych punktów obsługowych największych firm z naszej branży - powiedział
Tomasz Zmyślny, dyrektor generalny
Inea.
- Bardzo cieszy nas tak szybka realizacja zamierzeń strategii marki. Jeśli zmiany zostaną dobrze przyjęte przez naszych abonentów to planujemy odnowienie jeszcze trzech placówek do końca roku - powiedział
Bartłomiej Mikołajczak, dyrektor
Departamentu Sprzedaży i Obsługi Abonenta Inea.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.