dodano: 2013-07-30 11:54 | aktualizacja:
2013-07-30 12:13
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Inea
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Konsorcjum Marki Poznań powstało jako element stworzonej w 2009 roku
„Strategii Promocji Miasta Poznania”. Jest to jedyna w Polsce platforma trwałej współpracy marketingowej pomiędzy miastem, a partnerami komercyjnymi. Należące do niego marki tworzą biznesową wizytówkę miasta, wykorzystując ścisły związek swojego know-how z poznańską tradycją skuteczności.
W drugiej edycji projektu udział wezmą najważniejsze poznańskie marki. Decyzję o podjęciu z nimi współpracy podjęła specjalnie powołana
Rada Ekspertów - gremium niezależnych ekspertów z zakresu marketingu, kultury, innowacji czy sportu. Kryteriami decydującymi o podjęciu współpracy z markami były m.in. ich rozpoznawalność i reputacja wśród grup docelowych na terenie Poznania i okolic.
Obok
Inea w II edycji projektu znalazły się firmy takie jak
Volkswagen, który w Poznaniu posiada jedną z większych fabryk w Europie,
Solaris, którego autobusy można zobaczyć na całym świecie, czy też
Lech Poznań - jeden z bardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich w Polsce. Marki reprezentują 11 różnych obszarów działalności. Najliczniej reprezentowane branże to: Internet/IT, handel, moda i uroda, motoryzacja oraz zdrowie. Najbardziej pożądanymi polami współpracy wskazanymi przez marki są: innowacyjność, handel, CSR oraz edukacja.
Konsorcjum Marki Poznań to nie tylko znak
„Made in Poznań” ale również dwa inne, nowe projekty:
„Inspired by Poznań” oraz
„Poznań Pozitive”. Pierwszy z nich ma promować wydarzenia kulturalne, które odbywają się w Poznaniu. Projekt ma też pomóc w stworzeniu artystom przestrzeni do spotkań i działań artystycznych. Z kolei
„Poznan Pozitive” skierowany jest do młodych, zdolnych oraz zaangażowanych społecznie poznaniaków.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.