dodano: 2013-08-02 10:06 | aktualizacja:
2013-08-02 10:56
autor: Anita Dąbek |
źródło: UPC Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rosnąca popularność pakietów
Przyrosty netto RGU* w tym okresie wyniosły
12 100 w przypadku Telewizji Cyfrowej, 5 200 – Internetu i 17 200 – telefonii UPC. Inwestycje w rozwój usług oraz działania promocyjne skutkują konsekwentnym wzrostem liczby klientów korzystających z potrójnej usługi. W drugim kwartale przybyło 18 500 klientów korzystających z pakietów 3 usług, a na koniec tego okresu z potrójnej usługi korzystało niemal 30% abonentów UPC. W II kwartale liczba klientów UPC Polska wyniosła 1 449 500 w porównaniu do 1 466 100 w poprzednim kwartale. Usługą, która stale zmniejsza swój udział jest telewizja analogowa – na koniec drugiego kwartału korzystało z niej o 32 400 klientów mniej.
Rozwój usług cyfrowych UPC
UPC systematycznie inwestuje w rozwój usług cyfrowych i infrastruktury. Dzięki nim, w drugim kwartale 2013 r. UPC Polska zaoferowało usługę internetową o prędkości pobierania do 250 Mb/s i wysyłania 20 Mb/s przez całą dobę dla 2,5 mln gospodarstw domowych znajdujących się w zasięgu dwukierunkowych sieci UPC zmodernizowanych do standardu DOCSIS 3.0, po raz kolejny potwierdzając pozycję lidera ultraszybkiego Internetu na polskim rynku. Kierunek rozwoju usługi Telewizji Cyfrowej UPC to coraz lepsze dostosowywanie jej do potrzeb i stylu życia współczesnego, wymagającego klienta, który chce korzystać z domowej rozrywki w wybranym przez siebie czasie, niezależnie od ramówki. Dlatego w ostatnim czasie, klienci Telewizji Cyfrowej zyskali możliwość korzystania z nowej usługi „Przegapione”, czyli catch up tv, dzięki której mogą oglądać szereg programów z ramówki TVP1 oraz TVP2 nawet 7 dni po ich emisji. Otrzymali też bezpłatny dostęp do pakietu „TVP Seriale”, oferującego ponad kilkaset odcinków serialowych hitów.
*RGU – Revenue Generating Unit – liczba sprzedanych usług
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.