reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

809.500 tys. klientów telewizji cyfrowej UPC Polska

dodano: 2013-08-02 10:06 | aktualizacja: 2013-08-02 10:56
autor: Anita Dąbek | źródło: UPC Polska

Logo_UPC_New_2007 Liberty Global, właściciel UPC Polska, opublikowało wyniki finansowe za drugi kwartał 2013 roku. Na koniec raportowanego okresu UPC Polska miało 1 449 500  klientów, którzy korzystali  z 2 657 000 usług: 1 271 500 telewizji, w tym 809 500 cyfrowej, 880 000  Internetu i 505 500 telefonii.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rosnąca popularność pakietów

Przyrosty netto RGU* w tym okresie wyniosły 12 100 w przypadku Telewizji Cyfrowej, 5 200 – Internetu i 17 200 – telefonii UPC. Inwestycje w rozwój usług oraz działania promocyjne skutkują konsekwentnym wzrostem liczby klientów korzystających z potrójnej usługi. W drugim kwartale przybyło 18 500 klientów korzystających z pakietów 3 usług, a na koniec tego okresu z potrójnej usługi korzystało niemal 30% abonentów UPC. W II kwartale liczba klientów UPC Polska wyniosła 1 449 500  w porównaniu do 1 466 100 w poprzednim kwartale. Usługą, która stale zmniejsza swój udział jest telewizja analogowa – na koniec drugiego kwartału korzystało z niej o 32 400 klientów mniej.   

Rozwój usług cyfrowych UPC

UPC systematycznie inwestuje w rozwój usług cyfrowych i infrastruktury. Dzięki nim, w drugim kwartale 2013 r. UPC Polska zaoferowało usługę internetową o prędkości pobierania do 250 Mb/s i wysyłania 20 Mb/s przez całą dobę dla 2,5 mln gospodarstw domowych znajdujących się w zasięgu dwukierunkowych sieci UPC zmodernizowanych do standardu DOCSIS 3.0, po raz kolejny potwierdzając pozycję lidera ultraszybkiego Internetu na polskim rynku. Kierunek rozwoju usługi Telewizji Cyfrowej  UPC to coraz lepsze dostosowywanie jej do potrzeb i stylu życia współczesnego, wymagającego klienta, który chce korzystać z domowej rozrywki w wybranym przez siebie czasie, niezależnie od ramówki. Dlatego w ostatnim czasie, klienci Telewizji Cyfrowej zyskali możliwość korzystania z nowej usługi  „Przegapione”, czyli catch up tv, dzięki której mogą oglądać szereg programów z ramówki TVP1 oraz TVP2 nawet 7 dni po ich emisji. Otrzymali też bezpłatny dostęp do pakietu „TVP Seriale”, oferującego ponad kilkaset odcinków serialowych hitów.  

*RGU – Revenue Generating Unit –  liczba sprzedanych usług


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

399 zł Więcej...