reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg




Widzowie nc+ wybiorą mecze, które zobaczą w TV

dodano: 2013-10-02 18:42 | aktualizacja: 2013-10-02 19:54
autor: Łukasz Knapik | źródło: nc+

nc+ NOWE Platforma nc+ zaprasza widzów do współdecydowania o tym, które mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów (LM) zostaną pokazane na antenach nc+. Kibice wskażą spotkania transmitowane w CANAL+ Family 2 (CANAL+ Family 2 HD) - jednym z dwóch kanałów premium z oferty platformy o największym zasięgu. Głosowanie w ramach akcji „Mistrzowski wybór” prowadzone będzie na stronach internetowych canalplus.pl i ncplus.pl.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Już od 3. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów (LM) widzowie będą mogli wybierać jedno ze spotkań, które będą pokazywane danego dnia w kanałach nc+. Trzy mecze rozgrywane o godzinie 20:45 zostaną wybrane przez redakcję sportową, a czwarty, który transmitowany będzie na antenie CANAL+ Family 2 (CANAL+ Family 2 HD), wskażą kibice.

- Chcemy, aby nasi widzowie byli jak najbardziej usatysfakcjonowani ofertą programową nc+. Stąd pomysł, aby to oni typowali mecz, który chcą zobaczyć. Staramy się zaproponować zawsze najciekawsze spotkania w danej kolejce Ligi Mistrzów, ale nie zawsze nasze wybory muszą pokrywać się z oczekiwaniami widzów. Teraz kibice będą mogli sami wskazać mecz, który chcą obejrzeć. Jestem przekonany, że będą to same mistrzowskie wybory - powiedział Tomasz Smokowski, szef redakcji sportowej nc+.

Głosowanie prowadzone będzie za pośrednictwem stron internetowych CANAL+ (sport.canalplus.pl) oraz nc+ (ncplus.pl). Mecze - jeden wtorkowy i jeden środowy - 3. kolejki Ligi Mistrzów wybierane będą od 2 do 10 października br..

Dla fanów futbolu przygotowana została także nowa zabawa na portalu społecznościowym Facebook związana z rozgrywkami pucharów europejskich - głosowanie na najlepszego zawodnika Legii Warszawa w meczach mistrzów Polski w Lidze Europy (LE). W trakcie trwania transmisji meczów warszawskiego zespołu kibice będą mogli wybierać - analogicznie do sondy prowadzonej w trakcie spotkań T-Mobile Ekstraklasy - na facebookowym fanpage`u CANAL+ Sport (facebook.com/CANALplussport) „największy + LEgii”.

- Bardzo cieszy nas aktywność kibiców i ożywiona dyskusja, jaka odbywa się przy okazji wyborów „największego + meczu” podczas spotkań T-Mobile Ekstraklasy. Uznaliśmy, że gra polskiej drużyny w Lidze Europejskiej to dobra okazja, aby zaprosić fanów do nowej aktywności towarzyszącej naszym transmisjom. Staramy się sukcesywnie wdrażać kolejne pomysły angażujące widzów do interakcji z wykorzystaniem tzw. drugiego ekranu - przekonuje Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji i PR nc+.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Piłka nożna


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

559 zł Więcej...

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...