dodano: 2013-10-02 18:42 | aktualizacja:
2013-10-02 19:54
autor: Łukasz Knapik |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Już od 3. kolejki fazy grupowej
Ligi Mistrzów (
LM) widzowie będą mogli wybierać jedno ze spotkań, które będą pokazywane danego dnia w kanałach
nc+. Trzy mecze rozgrywane o godzinie 20:45 zostaną wybrane przez redakcję sportową, a czwarty, który transmitowany będzie na antenie
CANAL+ Family 2 (
CANAL+ Family 2 HD), wskażą kibice.
- Chcemy, aby nasi widzowie byli jak najbardziej usatysfakcjonowani ofertą programową nc+. Stąd pomysł, aby to oni typowali mecz, który chcą zobaczyć. Staramy się zaproponować zawsze najciekawsze spotkania w danej kolejce Ligi Mistrzów, ale nie zawsze nasze wybory muszą pokrywać się z oczekiwaniami widzów. Teraz kibice będą mogli sami wskazać mecz, który chcą obejrzeć. Jestem przekonany, że będą to same mistrzowskie wybory - powiedział
Tomasz Smokowski, szef redakcji sportowej
nc+.
Głosowanie prowadzone będzie za pośrednictwem stron internetowych
CANAL+ (
sport.canalplus.pl) oraz
nc+ (
ncplus.pl). Mecze - jeden wtorkowy i jeden środowy - 3. kolejki
Ligi Mistrzów wybierane będą od 2 do 10 października br..
Dla fanów futbolu przygotowana została także nowa zabawa na portalu społecznościowym
Facebook związana z rozgrywkami pucharów europejskich - głosowanie na najlepszego zawodnika Legii Warszawa w meczach mistrzów Polski w
Lidze Europy (
LE). W trakcie trwania transmisji meczów warszawskiego zespołu kibice będą mogli wybierać - analogicznie do sondy prowadzonej w trakcie spotkań
T-Mobile Ekstraklasy - na facebookowym fanpage`u
CANAL+ Sport (
facebook.com/CANALplussport)
„największy + LEgii”.
- Bardzo cieszy nas aktywność kibiców i ożywiona dyskusja, jaka odbywa się przy okazji wyborów „największego + meczu” podczas spotkań T-Mobile Ekstraklasy. Uznaliśmy, że gra polskiej drużyny w Lidze Europejskiej to dobra okazja, aby zaprosić fanów do nowej aktywności towarzyszącej naszym transmisjom. Staramy się sukcesywnie wdrażać kolejne pomysły angażujące widzów do interakcji z wykorzystaniem tzw. drugiego ekranu - przekonuje
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji i PR
nc+.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.