dodano: 2013-10-03 18:59 | aktualizacja:
2013-10-03 20:23
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Asta-Net
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ubiegłym roku
Asta-Net znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu, poddając się ocenie prowadzonej w oparciu o metodologię wypracowaną przez partnerów merytorycznych badania -
Grupę Fresh,
SAWYER należący do grupy
DGA oraz
TNS Polska. Analiza ta została przeprowadzona w podziale na dwie kategorie - marki należące do sektora B2B oraz marki z sektora B2C.
W tym roku
Asta-Net wspólnie ze spółką
Asta-Bud, debiutującą w rankingu, stanęła w szranki ze znanymi wielkopolskimi markami, jak jeden z największych w Polsce producentów żywności
Kupiec i znany zapewne straszeniu pokoleniu
Biały Jeleń.
- Podczas, gdy dokumentacja obu spółek Grupy Asta, badana jest przez wielkopolskich specjalistów ekonomii i nie tylko, internauci mogą głosować na Asta-Net i Asta-Bud w konkursie na najbardziej rozpoznawalną markę w regionie, do czego gorąco zachęcamy - zachęca
Asta-Net.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.