dodano: 2013-10-07 17:45 | aktualizacja:
2013-10-07 19:21
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: UPC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Klienci indywidualni otrzymają od UPC Polska tylko rozliczenia, a nie jak dotychczas rozliczenie i fakturę (mogą jednak otrzymywać fakturę na życzenie).
Zmiany w rozliczeniu mają objąć:
• rozdzielenie naliczeń za pełny miesiąc od naliczeń za część miesiąca (proraty)
• rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych „za zużycie” (np. VOD)
• prezentacja wszystkich usług, a nie tylko kategorii (telewizja, internet, telefon)
• prezentacja połączeń telefonicznych wykorzystanych w ramach pakietu i poza pakietem
• nowoczesna szata graficzna (kolorowa w wersji elektronicznej).
Zmiany na fakturze:
• zmniejszenie liczby kolumn
• nowoczesna szata graficzna
• rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych „za zużycie” (np. VOD)
- Zanim stworzyliśmy nową wersję rozliczenia dokładnie wysłuchaliśmy uwag naszych klientów i przeanalizowaliśmy ich opinie dotyczące oczekiwań co do formy prezentacji rozliczeń. Na ich podstawie stworzyliśmy nową wersję rachunku, którą właśnie przekazaliśmy części naszych klientów do dalszego testowania. Pilotaż to kolejny etap pracy nad stworzeniem najbardziej przyjaznego i czytelnego sposobu rozliczeń – podkreśla Mirosława Kawala, dyrektor ds. relacji z klientem.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.