reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„The Walking Dead” 4 w Fox

dodano: 2013-10-10 13:47 | aktualizacja: 2013-10-10 15:11
autor: Łukasz Knapik | źródło: Fox International Channels Poland

FOX Widzowie w Polsce zobaczą premierę czwartego sezonu serialu „The Walking Dead” w poniedziałek, 14 października o godzinie 22:00 (więcej tutaj), zaledwie 19 godzin po jego premierze w Stanach Zjednoczonych. Na pozostałych 125 rynkach na których obecne są kanały Fox International Channels (FIC), premiera tego długo wyczekiwanego serialu odbędzie się wciągu 24 godzin.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Fox International Channels (FIC) jest pionierem modelu „globalnych premier”, które są organizowane w tym samym tygodniu jednocześnie w wielu krajach świata. Model ten został zainaugurowany debiutem serialu „The Walking Dead” w 2010 roku, a obecnie FIC dołożył wysiłków aby 200 milionów widzów na całym świecie zobaczyło swój ulubiony serial jeszcze wcześniej. Po raz pierwszy premiera na wszystkich rynkach poza USA następuje w tak krótkim czasie po amerykańskiej. W ten sposób FIC odpowiada na oczekiwania widzów - fanów serialu, jednocześnie prezentując swoją strategię mającą na celu aktywne zwalczanie piractwa.

Zarówno w Polsce jak i na całym świecie premiera serialu jest wspierana silną kampanią. W Polsce właśnie ruszyła promocja serialu skierowana do widzów kanału Fox (Fox HD) i fanów serialu. Szeroko zakrojona kampania będzie widoczna zarówno w telewizji, Internecie, prasie jak i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania internetowa do „The Walking Dead” jest oparta na niestandardowych formatach budujących zaangażowanie z serialem oraz świadomość marki Fox. Działania obejmują współpracę z serwisem onet.pl, gdzie powstała specjalna podstrona poświęcona serialowi. Użytkownicy znajdą tam ciekawostki i informacje o „The Walking Dead”, wywiady z aktorami, jak również sensacyjne galerie zdjęć oraz materiały wideo. Ponadto w dniu premiery pierwszy odcinek serialu będzie dostępny dla użytkowników serwisu VOD portalu zaledwie godzinę po premierze na kanale. Premiera serialu została także wsparta formatami reklamowymi, które pojawią się w serwisach o2.pl, gazeta.pl, hatak.pl, filmweb.pl, onet.pl oraz w YouTube, a także w serwisach społecznościowych Kwejk i Facebook. Promocję wspierają również działania SEM prowadzone w ramach Google.

Spoty reklamowe pojawią się na kanałach z portfolio Fox International Channels Poland: Fox, Fox Life, National Geographic Channel i Nat Geo Wild oraz na Ale Kino+, zaś na kanałach TVP i Polsat wykupiono billboardy sponsorskie. Reklamy prasowe pojawią się w wybranych tygodnikach telewizyjnych. Plakaty promujące serial pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej - citylightach w wybranych miastach w całej Polsce. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, zaś kreacje przygotował dział marketingu Fox International Channels Poland.

W postapokaliptycznym świecie Rick Grimes (Andrew Lincoln „To właśnie miłość”) wraz z towarzyszącą mu grupą ocalałych kontynuują walkę o przetrwanie i stawiają czoła zagrażającym ich życiom niebezpieczeństwom. Czwarty sezon serialu składa się z 16 odcinków, które zostaną wyemitowane w dwóch częściach. Emisja pierwszych ośmiu epizodów rozpocznie się 14 października br., zaś kolejnych osiem powróci po przerwie, w lutym 2014 roku.

Serial nieustająco bije rekordy oglądalności zarówno w Stanach Zjednoczonych, gdzie jest emitowany na kanale AMC, jak i na świecie dzięki 200 kanałom rozrywkowym FIC nadawanym w 125 krajach. Trzeci sezon „The Walking Dead” konsekwentnie utrzymywał pierwsze miejsce wśród seriali emitowanych na płatnych kanałach telewizyjnych, pokonując konkurencję na wszystkich głównych rynkach oraz przekraczając wyniki średniej oglądalności z poprzednich sezonów.
W niezwykle wyczekiwanym nowym sezonie serialu Rick i grupa rozwijającej się społeczności znajdują schronienie w więzieniu. Niestety w tym brutalnym świecie szczęście jest krótkotrwałe, ani zombie ani reszta czyhających na zewnątrz niebezpieczeństw nie mogą równać się z tym co czeka na ocalałych w ich więziennej kryjówce. Nowe schronienie i nowy sposób życia grupy zostaną poddane ciężkiej próbie, a ich walka o przetrwanie jeszcze nigdy nie była tak niebezpieczna. W sezonie czwartym pojawi się kilku nowych bohaterów, w tym Bob Stookey, w którego postać wciela się Lawrenc Gillard Jr. („Gangi Nowego Jorku”).

W serialu „The Walking Dead”, opartym na wydanej przez Image Comics komiksowej serii autorstwa Roberta Kirkmana, występują: Lincoln, Norman Reedus, Steven Yeun, Lauren Cohan, Chandler Riggs, Scott Wilson, Melissa McBride, David Morrissey, Emily Kinney, Danai Gurira, Chad Coleman i Sonequa Martin-Green. Producentami wykonawczymi serial są Scott M. Gimple, Kirkman, Gale Anne Hurd, David Alpert, Tom Luseand oraz Greg Nicotero.

Obok wielu wyróżnień serial uzyskał nagrodę Emmy za wybitne osiągnięcia w dziedzinie charakteryzacji protetycznej i nominację do nagrody Złotego Globu dla najlepszego serialu dramatycznego. Krytycy uznali serial za „najbardziej trzymający w napięciu wśród seriali nadawanych we wszystkich sieciach” („Boston Herald”) oraz „najwspanialszy dreszczowiec, jaki kiedykolwiek wyprodukowano dla telewizji” („Entertainment Weekly”).

„The Walking Dead” - sezon 4., premiera w poniedziałek, 14 października 2013 roku o 22:00 w Fox i Fox HD.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...