reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

MTV Polska: „Warsaw Shore...” budzi emocje

dodano: 2013-12-17 05:35 | aktualizacja: 2013-12-17 07:32
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVN Media

MTV Polska Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy Już dawno żaden program nie zelektryzował tak widzów w całej Polsce. Na długo przed premierą prasa, Internet i media społecznościowe huczały od plotek, podsycając zainteresowanie najgorętszą premierą tej jesieni - „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Program prezentuje codzienne zmagania  grupy młodych Polaków - czterech kobiet i czterech mężczyzn - wybranych podczas castingów w całej Polsce. Przez cały październik kamery towarzyszyły uczestnikom „Warsaw Shore” w domu, w pracy oraz podczas szalonych imprez. Ich perypetie, rozterki sercowe oraz zwariowane przygody widzowie MTV Polska oglądają w każdą niedzielę o 23:00.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Amerykański pierwowzór serii, czyli „Jersey Shore” zdobył olbrzymią popularność na całym świecie. Wyniki oglądalności programu były tak dobre, że wyprodukowano kilka lokalnych wersji programu, czyli „Geordie Shore” (Newcastle, Anglia), „The Valleys” (Cardiff, Walia) oraz „Gandia Shore” (Gandia, Hiszpania). Polska edycja programu, która od momentu ogłoszenia budzi ogromne emocje widzów, jest największą produkcją w historii grupy kanałów wchodzących w skład MTV Northern Europe.

Działania promocyjne

Celem działań promocyjnych było zbudowanie zainteresowania wokół programu oraz poszczególnych uczestników show. W listopadzie br. produkcji towarzyszyła kampania reklamowa. Jej główny nacisk położony został na internet, a następnie na outdoor i spoty zapowiadające program w sieci kin.

Szeroko zakrojone działania promocyjne w internecie prowadzone są na stronach typu user generated content (np. demotywatory.pl, kwejk.pl), stronach www (np pudelek.pl, ckm.pl) i ich wersjach mobilnych, serwisach wideo (np. youtube.com, tvnplayer.pl). W dniu premiery serialu na portalach społecznościowych (facebook, twitter, instagram) uruchomione zostały oficjalne profile uczestników. Bohaterowie pokazują tam swoje życie poza kamerami oraz bezpośrednio kontaktują się z fanami.

„Warsaw Shore” pojawiło się również w przestrzeni publicznej. Kampania outdoorowa objęła citylighty w 8 miastach Polski oraz siatkę na warszawskim domu handlowym Smyk. Trailer programu wyświetlany był również w kinach sieci Multikino, Cinema City oraz IMAX. Dodatkowo naklejki promujące program pojawiły się w wagonach warszawskiego metra.

Efekty w Internecie
  • profil programu na portalu społecznościowym Facebook - blisko 100 tys. fanów,
  • profile uczestników łącznie: 140k (Facebook i Twitter, przy czym 137,5k na Facebooku),
  • ponad 150 fanowskich profili programu na Facebooku
  • ponad 2,6 mln odsłon short klipów „Warsaw Shore” na kanale MTV na YouTube,
  • fanowskie wersje „Can’t touch this” MC Hammera i viralowego hitu „What the Fox say” z Trybsonem,
  • Trendujące hashtagi #WarsawShore #KrzyczTrybson #MakeShoreNotWar,
  • 2,87 mln odtworzeń klipów „Warsaw Shore” na mtv.pl,
  • 2k osób uczestniczących co tydzień w quizie wiedzy dotyczącym obejrzanego odcinka na antenie.
Efekty - oglądalność

Program bije rekordowe zainteresowanie widzów. Cztery pierwsze odcinki obejrzało w paśmie premierowym ponad 140 tys. widzów w grupie komercyjnej 16-49. Produkcja notuje udział w rynku kilkanaście razy wyższy od średniego dobowego udziału stacji i daje MTV Polska zdecydowaną wygraną z konkurencją.

W czasie nadawania premierowych odcinków “Warsaw Shore” kanał MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród kanałów dla młodzieży. Poniższe dane pokazują udział oglądalności stacji w czasie premiery odcinka (23:00-24:00) grupie 13-24 (źródło: Nielsen Audience Measurement),
  • premiera pierwszego odcinka (emisja 10 listopada br.): SHR 8,29 proc.,
  • premiera drugiego odcinka (emisja 17 listopada br.): SHR 8,50 proc.,
  • premiera trzeciego odcinka (emisja 24 listopada br.): SHR 9,67 proc.,
  • premiera czwartego odcinka (emisja 1 grudnia br.): SHR 13,74 proc.,
  • premiera piątego odcinka (emisja 8 grudnia br.): SHR 8.38 proc.
Jednak podsumowanie aktywności i jej efektów jeszcze przed nami. Ostatni odcinek serii zostanie wyemitowany 12 stycznia 2014 roku i dopiero wtedy będziemy mogli ocenić prawdziwą skalę zjawiska jakim stał się program „Warsaw Shore”.

„Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” - emisja w niedziele o 23:00 w MTV Polska.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...