dodano: 2014-01-16 13:58 | aktualizacja:
2014-01-16 14:04
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: 4fun Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wprowadzenie do struktur Krzysztofa Albrychiewicza jest decyzją zarządu mającą na celu koordynację zintensyfikowanych działań w 2014 roku oraz ich efektywności, w ramach budowania wzrostu poszczególnych stacji telewizyjnych oraz firmy od niedawna obecnej w portfolio Nova Group.
Krzysztof Albrychiewicz to uznany specjalista, który pracuje od 20 lat w branży reklamowej i doradztwa marketingowego. W jego bogatym życiorysie zawodowym widnieją takie pozycje jak dyrektor strategiczny agencji reklamowej G7, w której prowadził dział doradztwa strategicznego m.in. dla takich firm jak Nike, PTC (marki Heyah, Era, TakTak), Ferrero oraz General Motors. W przypadku tej ostatniej, usługi obejmowały również koordynację działań w Europie Centralnej i Wschodniej. W ramach Brand At Heart, firmy doradztwa strategicznego, której jest współzałożycielem oraz współwłaścicielem, pracował dla takich klientów jak Panasonic, Burda, Stroeer, Neo Investment czy Wienerberger. Krzysztof Albrychiewicz był również przez wiele lat jurorem Effie - konkursu na najbardziej efektywną komunikację marketingową. Jest także wykładowcą na MBA Warsaw Business School.
Screen Network SA działa w branży zewnętrznej komunikacji cyfrowej (DOOH-Digital Out-Of-Home) prowadzonej z wykorzystaniem systemu Digital Signage. Spółka dysponuje największym zasięgiem w branży, obejmującym 45 tysięcy nośników w ponad 7 tysiącach lokalizacji na terenie całej Polski, które gwarantują co najmniej 100 milionów unikalnych kontaktów reklamowych miesięcznie. Screen Network SA zarządza jedyną na rynku, wystandaryzowaną siecią nośników LED oferując m.in. wielkoformatowe (50 metrów kwadratowych) ekrany LED rozlokowane na parkingach sieci TESCO, sieć ekranów LCD w PKP Intercity, TUI, w stacjach Łukoil czy w sieci Media Markt Saturn Holding. Tak duży i zróżnicowany zasięg nośników daje unikalną skalę i możliwości w planowaniu oraz realizacji kampanii reklamowych, zarówno ogólnopolskich jak i lokalnych, w tym skoncentrowanych na konkretnym segmencie odbiorców.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.