dodano: 2014-03-03 19:06 | aktualizacja:
2014-03-03 19:34
autor: Rafał Olchowik |
źródło: lenta.ru
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na
Pierwyj ukazały się reklamy 29 różnych firm, a na
Rossija 1 - 18. Najaktywniejszym reklamodawcą w tym okresie był
Sbierbank, jeden z największych banków w Rosji i Europie Wschodniej.
Kanały telewizyjne podczas Olimpiady umieszczały reklamy nieco w wyższej cenie niż zwykle. Najwięcej reklamodawcy musieli zapłacić za umieszczenie swoich spotów w telewizji
Pierwyj.
Należy dodać, że pozyskane przychody 1,95 mld rubli rekompensują wydatki na zdobycie praw sportowych, które obu nadawców kosztowały 1,6 mld rubli.
Transmisję Olimpiady w Soczi oglądało, według oceny
TNS Russia, ponad 63,7 mln Rosjan (93,5% rosyjskiej widowni). Ceremonię otwarcia obejrzało 40,8 mln widzów. Zamknięcie Igrzysk przyciągnęło znacznie mniej osób przed ekrany - lekko ponad 22 mln.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.