dodano: 2014-03-03 17:30 | aktualizacja:
2014-03-04 12:42
autor: Janusz Sulisz |
źródło: rapidtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
CANAL+ zafakturował 1,166 mln euro w ciągu 2013 roku (wzrost o 9,2 proc.), ale znowu prawa piłkarskie stanowiły duży ciężar dla branży płatnej telewizji Prisa, przyczyniając się do EBITDA w wysokości 32,5 mln euro (spadek o 82,1 proc. w stosunku do 2012 roku). I choć platforma CANAL+ zwiększyła swój udział w rynku (44,3 proc.), to straciła niemal
13.000 abonentów.
Prisa nie ma wątpliwości w kwestii, że CANAL+ musi zostać sprzedany. Według Europa Press, firma powiedziała, że Telefónica i Mediaset mają dwa tygodnie na podjęcie decyzji, czy chcą kupić platformę, czy nie.
Niektórzy analitycy wskazują też na Al Jazeera jako zainteresowanego kupnem CANAL+, choć grupa nie zrobiła kolejnego kroku po złożeniu zeszłorocznej pierwszej oferty.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.