dodano: 2014-10-13 12:00 | aktualizacja:
2014-10-13 16:12
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Polsat/press.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Niemal 9,7 mln widzów oglądało najbardziej emocjonujące momenty drugiej połowy meczu w tym bramkę Sebastiana Mili dla Polski w eliminacyjnym meczu Euro 2016 z Mistrzami Świata – reprezentacją Niemiec. Średnia oglądalność sobotniego pojedynku na antenach Polsatu i Polsatu Sport wyniosła 7,386 mln widzów. Całkowity zasięg meczu to 13 mln Polaków, którzy choć przez minutę oglądali transmisję meczu Polska – Niemcy.
Na antenie Telewizji Polsat mecz śledziło średnio 6,388 mln widzów, a niemal milion widzów oglądało transmisję w Polsacie Sport. Łącznie na obu antenach mecz oglądał, co drugi widz – 48,09% SHR w grupie 4+ i 51,27% SHR w grupie 16-49. Telewizja Polsat w trakcie jego nadawania była liderem w obu grupach audytoryjnych osiągając 41,59% SHR wśród wszystkich badanych i 44,59% SHR w grupie komercyjnej. Polsat Sport miał 6,5% SHR udziału w grupie 4+ i 6,68% SHR w grupie komercyjnej. Najbardziej emocjonujące minuty meczu i drugą bramkę dla Polski na obu antenach oglądało niemal 9,7 mln kibiców, a udziały w grupie 4+ sięgnęły 67,5%, co oznacza, że mecz oglądało wówczas 2/3 telewizyjnej widowni.
Szczęśliwy dla Polaków mecz ze Stadionu Narodowego komentowali Mateusz Borek i Tomasz Hajto, a w studio: Bożydar Iwanow, Roman Kołtoń, Dariusz Dziekanowski i Wojciech Kowalczyk.
Kolejne spotkanie eliminacyjne reprezentacja Polski rozegra już w najbliższy wtorek, 14 października (
więcej tutaj).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.