Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tegoroczna akcja, organizowana już po raz 20., ponownie z sukcesem odznaczyła się na mapie świątecznych wydarzeń w świecie reklamy. Promocyjny spot, dzięki pełnej radości i ciepła opowieści zachęcił szerokie grono widzów do oglądania
Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Na tym to polega – wystarczy, aby w trakcie emisji przed ekranami telewizorów zebrała się jak największa liczba odbiorców. Wynik jest zachwycający, bo dedykowane pasmo obejrzało aż
4,5 mln osób, o 35 proc. więcej w grupie wiekowej 16-59 niż w poprzednim roku*.
– W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media dziękuję widzom, reklamodawcom oraz wszystkim, którzy przyczynili się do tak niesamowitego wyniku. Każdy, kto przynajmniej raz udostępnił informację o akcji dołożył swoją cegiełkę do niesienia pomocy dzieciom walczącym o swoje zdrowie i życie. Wdzięczny jestem również naszym gwiazdom, które tak licznie do nas dołączyły. Zebrać w jednym miejscu prawie 20 osób ze świata mediów to nie lada wyczyn, a jednak się udało – mówi Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.
– Dziękujemy widzom oraz wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną inicjatywę. Zawsze z niecierpliwością czekam na jej wynik, wiedząc, jak ogromne znaczenie ma to dla działalności naszej fundacji. Kwota ta zasili nasze cele statutowe, realizowane przez cały rok i skoncentrowane na pomocy dzieciom, czyli ich leczeniu, rehabilitacji, a także na remontach szpitali – mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
W Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyli się:
Alior Bank S.A., Andreas STIHL Sp. z o.o., Apart Sp. z o.o., Asseco Poland S.A., Cyfrowy Polsat S.A., EKATERRA POLAND Sp. z o.o., Kujawski, Lotte Wedel Sp. z o.o., mBank S.A., Mcdonalds Polska Sp. z o.o., Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., Młyny Szczepanki Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Netia S.A., Nivea Polska Sp. z o.o., Oponeo.pl S.A., Orlen S.A., P4 Sp. z o.o., PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., SKYSHOWTIME POLAND Sp. z o.o., Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie, T-mobile Polska S.A., Tarczyński S.A., Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o., Żabka Polska Sp. z o.o..
Fundacja Polsat angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Przez 27 lat swojej działalności pomogła ponad 43 000 małym pacjentom i wsparła finansowo prawie 2700 placówek: szpitali i ośrodków medycznych oraz szkoły, przedszkola i ośrodki z pieczy zastępczej w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe przekazała prawie 290 mln zł.
* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.