dodano: 2014-10-27 16:12 | aktualizacja:
2014-10-27 16:32
autor: Łukasz Knapik |
źródło: ITI Neovision
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Rekord potwierdza to, co widzimy od dłuższego czasu - znaczny wzrost oglądalności Domo+. Od lutego 2014 widownia stacji powiększyła się aż o 50 proc. - mówi
Marta Szwakopf, dyrektor kanałów dziecięcych, lifestyle’owych i dokumentalnych
nc+.
- Cieszy nas także, że akurat ten program zyskał taką popularność. Nieprzypadkowo jesienią zaprezentowaliśmy widzom „Daleko od miasta”, nasz autorski, polski format o zbliżonej tematyce - dodaje.
Oprócz „Ucieczki na wieś” w niedzielę do zestawienia dziesięciu najchętniej oglądanych programów Domo+ wszedł także „Home staging - mieszkania do sprzedania” - produkcja własna stacji (82 tysiące widzów). W niedzielę, 26 października udział kanału w rynku wyniósł 0,241 proc. (wszystkie dane za ITI Neovision).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.