Jak informuje w wydanym komunikacie Telewizja Polska, Grupa TVP, czyli wszystkie anteny Telewizji Polskiej, miały zdecydowanie największy spośród wszystkich nadawców udział w oglądalności telewizyjnej w Polsce w całym roku 2014. Średnio wynosił on 31 proc., przy 22,3 proc. Grupy Polsat i 21,1 proc. Grupy TVN. W dodatku oglądalność TVP w stosunku do poprzedniego roku wzrosła (o 2,3 punktu procentowego), a Polsatu i TVN-u spadła (odpowiednio o 2,6 p. proc. i 2,3 p. proc.).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z analizy danych telemetrycznych, którą przeprowadził „Presserwiss” także w tzw. grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) TVP była w skali całego roku absolutnym liderem telewizyjnym w Polsce, zwiększając swoje udziały z 23,6 proc. do 24,1 proc. podczas gdy Polsat zyskał, ale mniej (z 24,3 proc. do 24,5 proc.), a TVN stracił (z 22,8 proc. do 22,2 proc.).
- Przypomnijmy, że Grupa TVP to 12 anten ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Historia, TVP Seriale, TVP Sport, TVP Polonia, TVP HD, TVP Rozrywka, TVP Regionalna, TVP ABC). Grupa TVN to 11 stacji (TVN, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN7, TTV, nSport+, Religia.tv, Telezakupy Mango 24). Grupa Polsat to 22 stacje (Polsat, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat JimJam, Polsat News, Polsat Play, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat 2, CI Polsat, TV4, TV6, Superstacja, ATM Rozrywka TV, Polsat Sport News, Polsat News 2, Polsat Food Network, Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Nature, Polsat Romans, Disco Polo Music) - czytamy w komunikacie TVP (wszystkie dane za TVP).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.