dodano: 2015-12-02 12:59 | aktualizacja:
2015-12-02 17:41
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Discovery Communications
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Discovery GO startuje w związku z wyczekiwaną, światową premierą
„Racing Extinction” Discovery Channel, dokumentu przedstawiającego los najbardziej zagrożonych gatunków na świecie. Program debiutuje na ponad 220 rynkach na całym świecie w dniu 2 grudnia br.
Uruchomienie Discovery GO stanowi ważny pierwszy krok w dostarczaniu widzom dostępu do naszych wielokrotnie nagradzanych treści o każdej porze, w dowolnym miejscu, na praktycznie każdym urządzeniu
- powiedział Paul Guyardo, dyrektor handlowy Discovery Communications.
Dzięki Discovery GO, widzowie mogą przeglądać programy według kanałów czy według czternastu gatunków - takich jak surwiwal czy historia. Mogą też skorzystać ze specjalnie przygotowanych playlist, a nawet tworzyć własne playlisty i łatwo poruszać się po ofercie Discovery GO w poszukiwaniu serii i epizodów ze wszystkich 9 kanałów. Ponadto Discovery GO udostępni część programów w modelu na życzenie (VOD).
Usługa Discovery GO jest dostępna na
DiscoveryGO.com i poprzez aplikacje mobilne na iOS i Androida. Dodatkowe platformy korzystania z usługi mają wystartować w ciągu najbliższych miesięcy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.