reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Miłość w rytmie disco” 3 hitem jesieni w Polo TV

dodano: 2016-12-28 15:22
autor: Łukasz Knapik | źródło: Grupa ZPR Media

Polo TV „Miłość w rytmie disco” Jan Bielski, Dorota Kłębokowska, Jacek Mędrala i Joanna Kurowska Jak poinformował nadawca, III sezon serialu „Miłość w rytmie disco” był hitem jesiennej ramówki Polo TV. Każdą minutę premierowych odcinków (AMR) oglądało średnio 71 tys. widzów w grupie komercyjnej, co dało stacji 1,6 proc. udziału w rynku telewizyjnym (SHR) w paśmie nadawania serialu. Rekordowy odcinek uzyskał AMR w wysokości 135 tys. widzów w wieku 16-49. Serial jest również popularny w Internecie. Od września do grudnia br. odnotował 900 tys. wyświetleń w serwisie YouTube. Można go również oglądać na platformie multimedialnej EskaGO.

Polo TV „Miłość w rytmie disco” Joanna Kurowska


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Miłość w rytmie disco” jest sztandarową produkcją Polo TV. Serial opowiada o perypetiach młodych ludzi, którzy spotykają się i pracują w jednej z dużych dyskotek. Nawiązują tam przyjaźnie, zakochują się, doświadczają zdrad i intryg. Tłem wydarzeń są hity muzyki dance i disco polo. W epizodycznych rolach pojawiają się gwiazdy sceny discopolowej.
 
Dorota Kłębokowska, Joanna Kurowska, Jacek Mędrala, Andrzej Nowak, Dominika Bilska i Jan Bielski w serialu „Miłość w rytmie disco”, foto: Grupa ZPR Media
Dorota Kłębokowska, Joanna Kurowska, Jacek Mędrala, Andrzej Nowak, Dominika Bilska i Jan Bielski w serialu „Miłość w rytmie disco”, foto: Grupa ZPR Media


Najnowszy sezon „Miłości w rytmie disco” nadawany był od 17 września do 18 grudnia 2016 roku (więcej tutaj). W soboty emitowane były odcinki premierowe, w niedziele, wtorki i czwartki - powtórkowe. Odcinki premierowe uzyskały AMR w wysokości 71 tys. widzów w grupie komercyjnej. Dwa rekordowe odcinki miały AMR powyżej 90 tys. widzów w wieku 16-49: każdą minutę odcinka wyemitowanego w sobotę, 29 października br. oglądało średnio 98 tys. osób, a odcinka z soboty, 19 listopada br. - 92 tys.

W soboty w paśmie nadawania „Miłości w rytmie disco” Polo TV osiągało średnio 1,6 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Rekordowe okazały się odcinki z 1 października br. - 2,34 proc. udziału, 24 września br. - 2,26 proc. i 29 września br. - 2,17 proc. Wśród odcinków powtórkowych rekordowe wyniki osiągnął odcinek z niedzieli, 30 października br. - każdą minutę oglądało średnio 135 tys. widzów w wieku 16-49. Najwyższy udział w rynku telewizyjnym osiągnął odcinek z wtorku, 4 października br. z wynikiem 3,49 proc.

„Miłość w rytmie disco” cieszy się również popularnością wśród internautów. Od września do grudnia br. serial zanotował 900 tys. wyświetleń w serwisie YouTube. Na platformie multimedialnej EskaGO (należącej do Grupy ZPR Media, właściciela Polo TV) III sezon serialu miał 22,9 tys. unikalnych użytkowników i 158,5 tys. odsłon (dane za Grupą ZPR Media).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...