Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- W najnowszej kampanii UPC oferuje swoim klientom „więcej niż światłowód”, bo Happy Home to nie tylko superszybki internet, ale także premium Wi-Fi, dostępne w całym domu oraz możliwość oglądania ulubionych filmów, seriali i programów telewizyjnych na wielu urządzeniach jednocześnie. Dzięki temu, klienci UPC mogą dzielić się radością po swojemu, bez ograniczeń, w myśl hasła UPC „Radość z każdej chwili” - informuje operator
(więcej tutaj).
Kampania promuje pakiet z platformą telewizyjną nowej generacji Horizon z usługą Horizon Go i Replay TV i internetem do 120 Mb/s dostępny w trzymiesięcznej promocji obniżającej abonament o 50 proc.
Najnowszą propozycję UPC Polska promować będą spoty emitowane w telewizji oraz online i w serwisach VOD. Reklamy oferty Happy Home emitowane będą od 1 lutego br. w Polsacie, TVN, kanałach tematycznych TVP i Polsatu oraz wybranych kanałach z grupy premium TVN. Dodatkowo spoty zobaczyć będzie można online w serwisach VOD: flimweb.pl, Player, vod.pl.
Za kreację kampanii odpowiadają agencja TBWA i Agencja HI, a za zakup mediów dom mediowy OMD.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.