dodano: 2009-07-08 14:58 | aktualizacja:
2009-07-08 15:23
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wyboru laureatów dokonała tzw. Rada Marek, czyli kapituła uznanych ekspertów i specjalistów w dziedzinie marketingu, którzy poddali analizie ponad
1500 brandów konsumenckich obecnych w Polsce.
Tytuł Superbrand Polska to dla nas duże wyróżnienie i kolejne potwierdzenie skuteczności strategii tworzenia marki CANAL+ jako telewizji najwyższej jakości. Tytuł przyznany przez grono ekspertów zobowiązuje nasz zespół do jeszcze większej dbałości o wysokie standardy i jakość usług telewizyjnych świadczonych przez CANAL+ - powiedział Bertrand Le Guern, Prezes Zarządu spółki CANAL+ Cyfrowy.
Według organizatorów,
tytuł Superbrand otrzymuje marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie, oferuje konsumentom znaczące, emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi. Tytuł Superbrand daje konsumentowi świadomie lub podświadomie wyczuwalną przewagę danej marki nad konkurencyjnymi.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.