dodano: 2010-08-27 11:43 | aktualizacja:
2010-08-27 16:01
autor: Paulina Nietrzpiel/Anita Dąbek |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przeprowadzone badania wykazały również, że konsumenci w całej Wielkiej Brytanii w niewielkim stopniu są zainteresowani inwestowaniem w nowe produkty czy usługi telewizyjne pojawiające się na rynku, w tym telewizory z możliwością podłączenia do Internetu oraz PVR, tj. Sky+ lub Virgin. Jednak aż
7 % ankietowanych uznało, że w ciągu najbliższego roku zainwestuje w zakup nowych produktów, takich jak płaskie telewizory HD.
Paul Lee, dyrektor medialny Deloitte, powiedział:
Zadziwiające jest, jak ostrożne były przewidywania ludzi w związku z ich zwyczajami inwestowania w technologie w ciągu najbliższego roku. W trakcie badań nie mieli przecież obowiązku deklarować zakupu czegokolwiek, a jednak nadal przewidywali bardzo małe wydatki na najnowsze produkty telewizyjne. Zaciśnięto pasy po spowolnieniu gospodarczym i konsumenci zdając sobie sprawę, co ich może czekać, nadal są ostrożni.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.