W piątek, 26 listopada br. nadawca Turner Broadcasting System przeprowadzi w Polsce rebranding swojego kanału dziecięcego Cartoon Network, czyli wprowadzi nowe logo i oprawę graficzną. Nowy wygląd stacji opiera się na żywych, intensywnych kolorach i nowoczesnym designie. Jest odjazdowy i pełny energii. Doskonale oddaje charakter programów, które Cartoon Network oferuje dzieciom i ich rodzicom na wszystkich platformach medialnych.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zmiana oprawy graficznej ugruntowuje pozycję Cartoon Network jako najlepszego kanału dla dzieci, gdzie w bezpiecznym i znanym im środowisku czekają na nie seriale pełne nietuzinkowego humoru, kreatywnych pomysłów i śmiechu.
- Nowy wygląd kanału przywołuje na myśl świetną zabawę i nadaje mu nowocześniejszy charakter. Odświeżone logo zostało uproszczone i, co łatwo zauważyć, nawiązuje do korzeni stacji – znanego wszystkim motywu szachownicy – mówi Gordana Duspara Moriarty, wiceprezes i dyrektor zarządzający na Europę Środkowo-Wschodnią i kraje Beneluksu.
Krótki klip, prezentujący nowy wygląd Cartoon Network (źródło: media2.pl):
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.