dodano: 2013-06-06 12:18 | aktualizacja:
2013-06-06 12:26
autor: Anita Dąbek |
źródło: media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak wynika z danych oglądalności kanałów tematycznych, największą popularnością wśród widzów (abonentów nc+ oraz sieci kablowych) cieszy się dziecięcy kanał
MiniMini+. Drugie miejsce zajmują kierowany do młodzieży kanał
teleTOON+/Hyper+, natomiast trzecią pozycję zajmuje filmowy kanał
ale kino+.
|
Maj 2013 |
Grupa 4+ |
Grupa 16-49 |
Lp. |
Kanał TV |
1. |
MiniMini+ |
44 813 |
0,78 |
19 844 |
0,85 |
2. |
teleTOON+/Hyper+ |
11 829 |
0,21 |
3 664 |
0,16 |
3. |
ale kino+ |
11 536 |
0,20 |
4 295 |
0,18 |
4. |
nSport |
10 829 |
0,19 |
4 680 |
0,20 |
5. |
PLANETE+ |
9 739 |
0,17 |
3 037 |
0,13 |
6. |
kuchnia+ |
9 056 |
0,16 |
3 656 |
0,16 |
7. |
DOMO+ |
4 083 |
0,07 |
2 053 |
0,09 |
NAM: Oglądalność kanałów tematycznych nc+ - maj 2013
Wśród sześciu stacji pakietu CANAL+ największą popularnością wśród widzów cieszy się
CANAL+ Family ze średnią oglądalnością na poziomie prawie 13,5 tys. widzów. Stacja zyskuje największą popularność dzięki transmisjom T-Mobile Ekstraklasy, dodatkowo kanał dostępny jest w najniższych pakietach
CANAL+. Drugie miejsce zajmuje natomiast główny CANAL+, dostępny w najdroższym pakiecie, który ogląda średnio 12 tys. widzów. W porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku kanał notuje wzrost o ponad 89 proc. Natomiast trzeci w rankingu
CANAL+ Sport (10,5 tys. widzów) w ujęciu rocznym notuje wzrost oglądalności o ponad 33 proc. Także
CANAL+ Film poprawia oglądalność o ponad 20 proc.
|
Maj 2013 |
Grupa 4+ |
Grupa 16-49 |
Lp. |
Kanał TV |
1. |
CANAL+ Family |
13 457 |
0,24 |
4 816 |
0,21 |
2. |
CANAL+ |
12 010 |
0,21 |
5 561 |
0,24 |
3. |
CANAL+ Sport |
10 524 |
0,18 |
4 925 |
0,21 |
4. |
CANAL+ Film |
6 965 |
0,12 |
3 914 |
0,17 |
5. |
CANAL+ Film 2 |
5 710 |
0,10 |
2 970 |
0,13 |
6. |
CANAL+ Family 2 |
4 199 |
0,07 |
2 178 |
0,09 |
NAM: Oglądalność kanałów pakietu CANAL+ w maju 2013
MR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.