dodano: 2013-08-11 18:13 | aktualizacja:
2013-08-11 18:28
autor: Łukasz Knapik |
źródło: tvpolsat.info
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Komunikat Cyfrowego Polsatu: Drodzy Abonenci, bardzo dziękujemy za szybką informację, awaria została zdiagnozowana, w tej chwili trwają prace naprawcze. Sposobem na usunięcie usterki jest ponowienie uprawnień, którego można dokonać samodzielnie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (icok.cyfrowypolsat.pl) lub dzwoniąc pod jeden z numerów: z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08, z telefonu komórkowego: 699 00 2222 lub 222 127 222. Równocześnie bardzo prosimy o cierpliwość ze względu na dużą liczbę zgłoszeń - poinformował
Cyfrowy Polsat na swoim profilu na portalu społecznościowym
Facebook.
Awaria została już usunięta. Aby przyśpieszyć proces przywracania uprawnień, należy przełączyć na kanał
TV6 i ponowić uprawnienia przez
Internetowe Centrum Obsługi Klienta (
iCOK) lub infolinię. Uprawnienia mogą również powrócić automatycznie, ale w tym wypadku może to dłużej potrwać.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.