reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Viva Polska: Sukces oglądalności show z Siwiec

dodano: 2014-04-16 13:47 | aktualizacja: 2014-04-17 15:02
autor: Łukasz Knapik | źródło: Viacom International Media Networks

Viva Polska Dobiegła końca emisja reality-show „Enjoy The View <3 Natalia” na antenie kanału Viva Polska (więcej tutaj, tutaj, tutaj, tutaj i tutaj). Premierowe odcinki obejrzało w sumie aż 840 tys. osób w grupie 4+, a ich średnia oglądalność wyniosła 84 tys. widzów. Zapewniło to stacji udział na poziomie 2,28 proc. w grupie 13-29 lat, co jest kilkukrotnie lepszym wynikiem od średniego dobowego.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Największą grupę widzów zgromadził drugi odcinek, który zapewnił stacji udział na poziomie 4,9 proc. w jej grupie docelowej (13-29), a w grupie komercyjnej (16-49) SHR wyniósł 1,85 proc. Premierowe odcinki programu oglądało średnio niemal 84 tys. widzów, dzięki czemu Viva Polska uzyskała w czasie ich emisji przeciętnie 2,28 proc. SHR w grupie 13-29. Wszystkie epizody oraz ich powtórki zostały obejrzane w sumie przez 1 mln 890 tys. osób.

Natalia Siwiec i Mariusz Raduszewski, foto: VIMN


Reality show cieszyło się również dużą popularnością w internecie, jego strona na Facebooku zgromadziła ponad 14 tys. fanów. Fanpage programu był dodatkowo wzbogacony o aplikację konkursową, w której widzowie mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat Natalii Siwiec. Podczas emisji serialu widzowie mogli za pomocą Twittera składać życzenia głównej bohaterce, była to pierwsza inicjatywa tego typu w Polsce. Dzięki akcji, hashtag #lovenatalia dwukrotnie trafił do polskich trendów na Twitterze. Pierwszy odcinek programu był dostępny w serwisach Onet VOD i Ipla.tv, gdzie w ciągu tygodnia obejrzano go aż 245 tys. razy (więcej tutaj).

Natalia Siwiec i Mariusz Raduszewski, foto: VIMN


Programowi towarzyszyła kampania promocyjna na antenie kanałów z portfolio Viacom - Viva Polska, MTV Polska i Comedy Central, w mediach społecznościowych oraz na platformach vod.pl i ipla.tv. Na stronie ww.viva-tv.pl/ oraz na fanpage’u programu udostępnione były również materiały zza kulis oraz fragmenty programu niewyemitowane na antenie.

Za produkcję wykonawczą „Enjoy the view <3 Natalia” odpowiadała grupa Future Gate z firmy producenckiej Michannnel, która w przeszłości zrealizowała m.in. galę Viva Comet, program „Viva Mjuzik Kłizzz” czy koncerty Unplugged Kultu i zespołu Wilki.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

489 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...