reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Murdoch zainwestuje w TGRT

2006-07-25: Należąca do Ruperta Murdoch’a firma News Corp. wraz z tureckim przedsiębiorcą nabyła 24 lipca turecką stację telewizyjną TGRT. Podpisanie umowy jest pierwszym krokiem na drodze liberalizacji tureckich przepisów dotyczących prawa własności mediów.

TVP Sport szuka dziennikarzy

2006-07-23: Redakcja Sportowa TVP S.A. poszukuje reporterów oraz prezenterów na potrzeby nowego kanału tematycznego TVP Sport, którego start nastąpi już w październiku.

Słabe wyniki Sogecable

2006-07-21: Hiszpański operator płatnej telewizji Sogecable zaskoczył swoimi wynikami, niższymi niż oczekiwano. Spółka, która obsługuje pakiet Digital+ na Astrze i Hispasacie, odnotowała stratę netto 15.7 mln euro. W zeszłym roku strata taka wyniosla tylko 2.7 mln euro.

EU przeciwko Włochom

2006-07-19: Komisja Europejska już oficjalnie podjęła działania przeciwko Włochom w związku z państwowym ustawodawstwem dotyczącym nadawania. Komisja wysłała już oficjalny list do włoskiego rządu. Jest to pierwszy krok w procedurze EU dotyczącej pogwałcenia zasad.

BSkyB broadband za darmo

2006-07-18: 18 lipca BSkyB uruchomił usługę szerokopasmowego internetu za darmo dla wszystkich swoich klientów. Jest to kluczowa decyzja spółki w walce o klienta ze spółkami telekomunikacyjnymi, operatorami kablowymi i nadawcami.

Serwis o mediach regionalnych

2006-07-18: Od kwietnia 2006 roku działa nowy serwis informacyjny poświęcony mediom, reklamie, public relations oraz telekomunikacji - www.mediaregionalne.pl. W serwisie znajdują się aktualne informacje, wywiady, reportaże i analizy.

Warunki francuskiej fuzji

2006-07-17: Francuska Rada Konkurencji będzie wymagać, aby TF1 i M6 zrezygnowała z udziałów w Canal+ France w ciągu trzech lat. Nowa jednostka zaakceptuje częściowe \"blokowanie\" swoich kanałów, aby zadowolić operatorów ADSL, którzy będą mogli stworzyć własny pakiet kanałów.

Al-Manar TV atakowana, ale nadaje

2006-07-17: Rano w niedzielę 16 lipca Izrael rozpoczął ataki na siedzibę telewizji Hezbollahu, Al-Manar TV. Mimo tego, że budynek Al-Manar został zrównany z ziemią, a program stacji Al-Manar został dwukrotnie przerwany, to jednak ta kontynuuje emisję. Zbombardowano też stację radiową Al Nour.

Al Jazeera ponownie w Madrycie

2006-07-17: Al Jazeera wznowiła proces otwierania nowego biura w Madrycie. Dwa lata temu otwarcie nie doszło do skutku, gdyż korespondent telewizji - Tayseer Allouny, zaangażowany w ten projekt został aresztowany. Władze hiszpańskie oskarżyły go o współpracę z Al Kaidą.

EchoStar inwestuje w CinemaNow

2006-07-17: CinemaNow - amerykańska usługa VOD zdobyła nowych inwestorów. Są nimi firmy Echostar i Index Holdings. Dzieki ich wkładowi CinemaNow uzyskała 20.3 milion w finansowaniu. Poprzedni inwestorzy Transcosmos, Cisco Systems, Lionsgate i Menlo Ventures również uczestniczyli w procesie finansowania.
reklama
Idź do strony
progress gif
reklama
reklama
reklama
reklama