reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Eurosport najlepszy dla elit

dodano: 2007-02-12 22:43 | aktualizacja: 2007-02-12 22:51
autor: Janusz Sulisz | źródło: eurosport

eurosport_big_logo_sk.jpg Badanie EMS 2006 (European Media & Marketing) dotyczące popularności ogólnoeuropejskich stacji telewizyjnych 11 rok z rzędu potwierdziło, iż Eurosport jest najchętniej oglądanym kanałem w Europie. Pozycja Eurosportu wzmocniła sięjako kanału nr 1 bez względu na rodzaj stacji.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Badanie EMS obejmuje 20 proc. najlepiej sytuowanych materialnie Europejczyków.

EMS 2006 umocnił pozycję Eurosportu jako kanału numer 1 bez względu na rodzaj stacji telewizyjnych (sport, wiadomości, biznes, podróże i kultura), porę dnia, w której oglądana jest telewizja czy źródło przychodów respondentów.

Wg badania Eurosport ogląda każdego dnia 4,2 miliona widzów (11%), tygodniowo 12,8 miliona (32.4%), a rocznie 24 miliony osób (61%).

Eurosport osiąga dobre wyniki w specyficznych grupach:

Top 3% - uniwersum 8 milionów ludzi (kadra zarządzająca, biznesmeni oraz najlepiej sytuowani), dzienne dotarcie 21 % (wzrost o 9% w porównaniu z rokiem 2005).

Top 5% - uniwersum 12,7milionów osób, dzienne dotarcie 34% (wzrost o 14 % w stosunku do 2005 roku).

Wyniki EMS 2006 podkreślają także rolę jaką odgrywa sport na rynku telewizyjnym. Potwierdza to także specjalne studium - Power of Sport – przeprowadzone przez Eurosport wspólnie z agencją Carat International. Badanie to ocenia związki mieszkańców Europy ze sportem oraz marketingiem sportowym.

Top 20% najlepiej zarabiających (tygodniowy zasięg w procentach):

- Eurosport 32.4
- MTV 28.3
- CNN International 18.6
- EuroNews 18.6
- Discovery Channel 18.4
- Sky News 15.2
- National Geographic Channel 14.2
- BBC World 11.8
- CNBC 7.1
- Travel Channel 6.8
- Bloomberg TV 6.5
- TV5 Monde 6.3

Przy okazji warto dowiedzieć się czegoś więcej o EMS.

European Media & Marketing Survey (EMS) od 1995 roku bada rynek ogólnoeuropejskich stacji telewizyjnych, międzynarodowych tytułów prasowych oraz międzynarodowych agencji.

Badanie obejmuje 20 proc. najlepiej sytuowanych materialnie Europejczyków (39 milionów osób) na 15 rynkach (Austria, Beneluks, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Irlandia, Włochy, Holandia, Norwegia, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania). Nie ma tu Polski!

EMS obejmuje 12 międzynarodowych stacji tematycznych (sportowych, informacyjnych, gospodarczych, podróżniczych i kulturalnych). Eurosport jest jedynym kanałem sportowym w tej grupie.

Na liście znajdują się: Eurosport, MTV, CNN International, EuroNews, Discovery Channel, Sky News, National Geographic Channel, BBC World, CNBC, Travel Channel, Bloomberg TV, TV5 Monde.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...