Discovery Networks CEEMEA, oddział Discovery Communications, poinformował, że 26 maja 2014 roku o godzinie 20:00 pokaże na antenie TLC (TLC HD) premierowy odcinek programu „Masterchef Junior” (edycja amerykańska). Twarzą kampanii promującej serię została Monika Mrozowska.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Decyzja nadawcy o kolejnej premierze z cyklu „Masterchef” jest odpowiedzią na preferencje widzów stacji - czytamy w komunikacie. W ubiegłym roku trzecia seria „Masterchef USA” (polska nazwa programu „Mistrz Kuchni Gordon Ramsay”) była najchętniej oglądanym programem w najlepszym czasie antenowym TLC, gromadząc przed telewizorami blisko 7,5 miliona osób.
Program „Masterchef Junior” to kolejna odsłona najpopularniejszego kulinarnego show na świecie. Tym razem to dzieci stają do walki o tytuł Masterchefa. Najmłodsi, ku zaskoczeniu widzów i niedowierzaniu światowej sławy jurorów, wykażą się niecodziennymi umiejętnościami, pasją oraz kreatywnością, jakich mógłby im pozazdrości niejeden zawodowy kucharz.
W kampanii promującej 7-odcinkową serię wystąpi Monika Mrozowska, aktorka i blogerka kulinarna, mama dwóch córek. Premiera spotu z jej udziałem zaplanowana jest na 10 maja br. Klip w bezpośredni sposób nawiąże do zbliżającego się Dnia Matki. Za jego produkcję odpowiada Studio Shootme Warsaw.
- Monika znana jest z propagowania wspólnego gotowania jako sposobu na spędzanie czasu z dziećmi. Zdecydowaliśmy się na współpracę z nią przede wszystkim ze względu na jej ogromną pasję do kulinariów, którą stara się zaszczepić także swoim córkom. Wpisuje się to znakomicie w koncept naszej flagowej premiery TLC, w której to dzieci okazują się wirtuozami smaku - powiedział Bartłomiej Główczyński, Channel Director Lifestyle w Discovery Networks.
„Masterchef Junior” (edycja amerykańska) - premiera w poniedziałek, 26 maja 2014 roku o 20:00 w TLC i TLC HD.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.