dodano: 2014-06-17 20:34 | aktualizacja:
2014-06-17 20:51
autor: Łukasz Knapik |
źródło: The Walt Disney Company (Polska sp. z o.o.)
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kreacje, wyprodukowane przez Disneya, ukazują ulubione postaci widzów Disney Junior w towarzystwie bawiących cię dzieci. Za pomysł kampanii oraz jej realizacje odpowiada zespół marketingu kanałów Disneya. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Carat Polska.
- Oferta programowa kanału Disney Junior, w skład której wchodzą programy animowane i live-action, łączy dziedzictwo opowiadania historii i urocze postaci z procesem nauczania. Uwzględniając zagadnienia społeczne i emocjonalne związane z rozwojem dzieci w wieku 2-7 lat, Disney Junior dostarcza dzieciom i ich rodzinom wiele niezapomnianych wrażeń - informuje nadawca.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.