Wystartowała kampania wizerunkowa kanału Stopklatka TV, stacji filmowej dostępnej w przekazie naziemnym (MUX 1), kablowym i satelitarnym. Jej gwiazdami są Katarzyna Maciąg i cała grupa dość osobliwych postaci.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Filmy są jak ludzie” - zaczyna swoim charakterystycznym głosem Jerzy Stuhr, a po chwili nad podwórkiem podwarszawskiego domu zawisa astronauta... Tak zaczyna się wizerunkowy spot Stopklatki TV, którego bohaterka (w tej roli Katarzyna Maciąg, znana m.in. z komedii romantycznej „Facet (nie)potrzebny od zaraz”) w codziennym życiu spotyka postaci ze swoich ulubionych filmów. Stąd w reklamie rycerz, mag, zombie czy pPirat. A ponieważ w jesiennej ramówce Stopklatka TV stawia zwłaszcza na dwa nowe seriale - „Muszkieterów” i „Z pamiętnika położnej” - postaci z nich także przewijają się w spocie (więcej tutaj).
Kampania spotowa pojawi się w kanałach tematycznych oraz w kinach sieci Helios i Cinema City. Oprócz reklamy wizerunkowej będzie można zobaczyć także osobny zwiastun „Muszkieterów”, których Stopklatka TV pokazuje jako pierwsza telewizja w Polsce. Postaci znane ze spotu pojawiają się także na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy i citylighty) oraz w tygodnikach i dwutygodnikach telewizyjnych.
„Odkryj filmy warte spotkania” - brzmi hasło kampanii. Odkrywać je można oczywiście na antenie, ale też dzięki specjalnie przygotowanej landing page kampanii. Można tam „wyczarować” (metoda nie jest bowiem w pełnie naukowa...) najlepszy dla siebie film odpowiadając na kilka pytań, poznać największe „gwiazdy” Stopklatkowej ramówki, a także wziąć udział w filmowym konkursie.
Spot Stopklatki TV i kulisy jego powstawania:
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.