dodano: 2014-09-23 11:40 | aktualizacja:
2014-09-23 12:17
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Universal Networks International/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W kanale 13 Ulica zaprezentowany zostanie także nowy logotyp z nowym hasłem „Miejsce zbrodni”. Nowy slogan ma na celu wzmocnienie pozycjonowania 13 Ulicy, jako kanału z emocjonującymi programami kryminalnymi, które zaskakują i angażują widzów wciągającymi fabułami, wstrząsającymi sprawami kryminalnymi i niespodziewanymi zwrotami akcji.
- Mamy ogromną przyjemność ogłosić premierę pierwszej lokalnej produkcji dla Universal Networks International w Polsce. Naszym celem jest dalszy rozwój kanału 13 Ulica jako stacji lokalnej, dlatego teraz postanowiliśmy stworzyć program z dobrze znanymi widzom prowadzącym i ekspertami. Kontynuujemy naszą strategię, która zakłada emisję wysokiej jakości treści pochodzących ze światowych wytwórni, ale również programów własnych, by wzmocnić atrakcyjność stacji wśród obecnych widzów oraz przyciągnąć nową publiczność - powiedział
Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets,
Universal Networks International.
- W programie „Zbigniew Urbański: Prawdziwe Zbrodnie” podążamy śladami najbardziej znanych morderców i przedstawiamy polski punkt widzenia opatrzony komentarzami specjalistów. Chcemy pokazać, że zbrodnia może wydarzyć się wszędzie. Dlatego też zaangażowaliśmy lokalnych ekspertów, którzy dokładnie przeanalizują najgłośniejsze morderstwa popełnione na całym świecie i porównają je z polskimi zbrodniami. Wybór prowadzącego program od początku wydawał nam się oczywisty. Zbyszek Urbański, który dysponuje ogromnym doświadczeniem zawodowym w policji i doskonale zna tajniki pracy organów ścigania oraz kulisy śledztw, świetnie wpisywał się w tematykę serii - powiedział
Klaudiusz Gomerski, Head of Marketing,
Universal Networks International Poland.
Na program składa się osiem odcinków: „Terror w raju - Anders Breivik”, „Zabójstwa w Miami - Andrew Cunanan”, „Koszmar w centrum handlowym - Jared Lee Loughner”, „Masakra w Columbine”, „Masakra w Hungerford - Michael Ryan”, „Terror w Soho - David Copeland”, „Zabójca gliniarzy - Christopher Dorner”, „Kobieta na krawędzi - Jennifer San Marco”. Po emisji każdego z dokumentów, Urbański zaprosi widzów do studia, gdzie przeprowadzi wywiady z ekspertami z zakresu kryminologii, psychologii, specjalistami w zwalczaniu przestępczości zorganizowanej oraz biegłymi sądowymi. Urbański, były policjant, a obecnie prezenter telewizyjny, wykorzystując swoje doświadczenie i wiedzę, wspólnie z zaproszonym do studia gościem, dokona analizy wstrząsających morderstw i porówna je z przestępstwami popełnionymi w Polsce. Gośćmi prowadzącego będą: Andrzej Mroczek - ekspert z zakresu przestępczości zorganizowanej i terroru kryminalnego, Jan Gołębiowski - psycholog kryminalny, Bogdan Lach - psycholog śledczy, Wiesław Zyskowski - były funkcjonariusz policji, Dariusz Loranty - biegły sądowy, Andrzej Komorowski - seksuolog kliniczny i terapeuta oraz Ewa Woydyłło - psycholog i terapeuta uzależnień.
Serię wesprze kampania reklamowa, m.in. na kanałach należących do Universal Networks International Poland, w TV guide’ach, a także w internecie i social media. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediacom. Kreacją i produkcją spotów reklamowych zajął się dział on-air UNI w Londynie. Zdjęcia powstawały na terenie Warszawy oraz w jej okolicach, a także w specjalnie zaaranżowanym do tego celu studiu.
Jest to pierwsza lokalna produkcja UNI, ale dodajmy, iż kanał 13 Ulica prezentował już na swojej antenie polski film fabularny pt. „Leśne doły”
(więcej tutaj).
„Zbigniew Urbanski: Prawdziwe Zbrodnie” - premiera w w środę, 29 października 2014 roku o 22:00 w kanale 13 Ulica.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.